My Alienssss

29 November 2012

Without Backspace...

Assalamaualaikum dan Salam Satu MAlaysia...

Without Backspace?? Aku dah di cabar oleh kawan baik aku hupdate netry tanpa Witout woithout without backspaca backp backsapace backspace... HAh amek kau berap banyak dah aku ph punya ayat sebab tersalah jer.. MEmang aku tak layak lah type without backspace.. Aku kena hit hidup dnegan dengan backspace.. Tlong laj a lah aku.... Aku tak suka macam nie.. Kenapa kau cabar aku tie t THIE THIERA.. Eh3 !!! aku dah lupa nak eja nama kau macam mana lagi.. Athiera.. AHh HAh !! macam tuh lah.... Aku m Kau memang suka kenakan aku sebab kau tahu aku sella selalu typoo kan... Hmm kau malu kan aku dengan sennag senang jer... Aku benci kau dow dow doe!!! argh!!!!!!!!!!!!! TEnd Tension lah macam nie.... Please stop kan benda mengarut nie.. Memang oarng akan gelak kan aku kalau baca benda macam nie.. EMngaru mengarut!!!!!! Hah TENSION>>.......... Memang hodoh giler cara pentypean aku kalau tabnpa wihtout wihto hmm malas lah nak type lagi.. Asyyek salah jer... KAlau boleh type [erlahan lahan mesti tak salah bnayak.. nie dah lah tanpa backspace lepas tuh kena type kaju laju macam F! F1.... Kau giler ker apa.. AKu Kau boleh lah sebab kau dah proo.. Dr kecvik duduk depan let laptop.. Correction BUkan V Dr. KEch arhjj arghh!!!! paga paham ha lah sendiri.. tension.. aku memang snagat lemah type tnpa backspace.. Aku benci kau... Aku benciiiiiiiiiii.. Chow..

p/; p/s: tulis dengan perasan gabra mintak maaf...

No comments:

Post a Comment