My Alienssss

13 November 2012

Saya Menggidam ! !

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....


Entry kali nie saya tak nak tulis panjang panjang sebab saya sangat sangat sedih... Saya tak tahu sejak bila benda nie berlaku.... Saya betul betul tengah menggidamkan benda tuh.... Saya teringin sangat sangat.. Sebab saya nak jadikan benda tuh kawan saya... Saya tak nak suatu hari nanti bila saya sudah tiada saya pergi dengan kempunan... Sejak bila nie.... Menyusahkan tahu tak.... Kan senang kalau tak datang menggidam tuh.. hmmmmmm



Saya menggidam kan benda nie.............................




bila mahu menjadi milik saya?? grr -.-

comel nyer anak awak??
saya nak dua dua kalau boleh... hehehe :)

hensem nyer awak!!!
saya suka awak.... ^.^




p/s: untuk entry yang semalam (berjalan seharian) saya tulis esok jer lah...penat sangat plus sedih... :(


No comments:

Post a Comment