My Alienssss

14 November 2012

Buli Budak Gedik....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

"Gedik itu Comel".... Jangan risau Budak Gedik walaupun Budak Gedik sangat sangat gedik tapi Budak Comel still rindu sama Budak Gedik... Rindu nak tengok Budak Gedik menghadap lappy 24 jam tanpa makan dan minum... Yaaa Budak Comel taw dah ada penipuan disitu.. hehehehehe.. Budak Comel kalau jumpa sama Budak Gedik kan kan kan Budak Comel nak buli Budak Gedik cukup cukup... Budak Comel nak amek gambar Budak Gedik banyak banyak... Budak Comel nak tengok Budak Gedik gelak gedik macam kanggaroo... Budak Comel jujur lah selama ini Budak Comel teringin nak cakap Budak Gedik sebenarnya comel... Budak Comel malas nak cakap depan Budak Gedik sebab nanti Budak Gedik mesti akan tersenyum sorang sorang.. Plus badan akan kembang secara automatiknyer... hahaahhaha... Tengok tuh dah senyum sorang sorang depan lappy.... Giler ea??? Tengok kan pipi dah tembam.... Tak mau senyum senyum lagi... huhuhuhu... Sorry sebab hari tuh datang Beranang tak jumpa Budak Gedik dan Budak Senget sebab nak cepat lah.. Duduk Beranang tak lama mana pun... Hmmm Insyaallah nanti Budak Comel datang sana Budak Comel akan pastikan jumpa Budak Senget dan Budak Gedik ea... Budak Gedik tak mau merajuk merajuk tak gedik nanti... Yang penting Budak Comel sangat sangat rindu sama Budak Gedik... hehehehehe.. I miss You so much dear!!! ;)



Kepada Budak Gedik,

"Tii......(nanges sekejap) aku rindu giler sama kau... Aku kalau duduk lepak dengan kau aku rase nak belasah jer kau.. Sebab orang lain heboh duduk ngumpat gossip kau sebuk dengan lappy kau... Chat dengan sape lagi kalau bukan si Alien kau Apis Gonjeng... Lama gak kau dengan si Alien tuh ea... Aku harap dapat makan nasi minyak kau... heheheh... Korang still pasangan malu malu biawak lagi ker?? Tapi korang berdua memang sweet sangat sangat... Aku tengok pipi kau makin tembam lah Tii... Senang hati ea?? Alhamdulillah lah... Tii Superman ape cer?? Sehat?? aku nyer Elmo dah saket tenat dah... Kesian die kena masuk CCU... Kau masih dengan Aaron Aziz ker.... hahhhahah... Tengok Adam & Hawa tak?? Tak tengok rugi Tii... Romantik giler lah mamat Aaron tuh... Tii kalau aku jumpa kau satu hari nanti izinkan aku belasah kau cukup cukup... Boleh kan?? Tapi andai aku tak jumpa kau buat selama lama nyer maafkan segala kesalahan aku, keterlanjuran aku selama ini, halalkan makan minum duet selama aku dengan kau.... Ingat aku dalam doa mu.. Aku rindu sama kau Tii.. :'(.... Assalamualaikum Zatty Umirah Misbah.......... <3


Seikhlasnyer Budak Comel,

Anum Abu Bakar......


Kawan ku Budak Gedik........


sumpahhhh!! aku tak caya kau Faci... ;)

Budak Senget vs Budak Gedik...
Yeay yeay Budak Gedik menang...

Comel pipi kau Zatty...

hah!! nie BF Budak Gedik...
*si Alien Apis Gonjeng*
"Apis kau jage adek aku baek baek"

aku tahu kau memang gedik Zatty Umirah Misbah....
Sorry sebab Budak Gedik sudah berpunya... Hak milik kekal si Alien Apis Gonjeng..... Teddy Bear tuh made in Alidik (Alien vs Gedik)... hahahhahaha... Jangan sesiapa cuba nak merampas okay.... Peace!! :)


p/s: kepada si Alien Apis Gonjeng "kau ingat ea apis.. kau jaga zatty baek baek.. jangan sesekali kau saketkan hati dia... kalau aku dapat tahu kau saketkan hati zatty kau jage kau aku sembelih kau  hidup hidup aku buat BBQ... takut tak??? hahaah... ingat apis pesanan aku!!" *aku marah ni*

Sekian Terima Kasih dan Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment