My Alienssss

09 November 2012

Bohsan Tahap Gaban...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....

Jawab jawab salam saya sekarang, tak jawab nanti jawab kat akhirat.. Aiyokkkk tak tahu !! Hmm siapa siapa yang dah jawab salam saya alhamdulillah dan terima kasih banyak banyak kerana sudi...
Cewahhhhh!! Perasan tak sejak dua menjak nie beberapa entry saya di mulakn dengan memberi salam.. Perasan tak?? Before bofore nie saya pakai terjah jer.. Kenapa?? Sebab saya nak jadi macam Abang Naz Ahmad (pengacara Melodi TV3)... Bukan lah sebab saya nak cepat tulis entry ini line tenet lombab bobonar.. Bonci eden... Eden raso nak campak jo bonda alah modem tuh kat dalam lombong gaung somak biar kono makan dengan binatong bueh... Pueh hati den !! hehehehe... Saya seorang yang serba boleh kan... *malumalumalu ^.^*

Eh3!! Tadi kan before bukak blog saya nie sebenarnya saya nak tulis pendek jer... Tapi boleh pulak panjang menjeler lah pulak.. APTB... Saya bohsan dah tahap cipan plus gaban minus kritikal equal giler nie... Tolong lah saya wahai semua kaum kaum blogger semua.... Apa mahu saya lakukan malam nie... Muku Buku dah bohsan... Burung Biru dah bohsan dan berhabuk dan bersawang siap ade bela labah labah lagi... Games asyek loading plus suruh refresh page je menyampah tol... Lepak lepak dengan family tersayang semua sebuk dengan lappy plus henpon masing masing... So saya amek keputusan untuk bual bual dengan awak jer wahai blog... Hanya awak jer peneman dikala saya kebosanan, kesedihan, kegembiraan, kekecewaan, kemarahan, dan semua yang berkaitan ke ke ke jer lah...



So saya nak bagi tahu dekat semua orang yang "SAYA TENGAH BOHSAN TAHAP GABAN" hehehehheheh... K bai.. :)

sebab warna pink saya letak dekat entry saya *wink wink ;)*

No comments:

Post a Comment