My Alienssss

02 November 2012

Cinta Vlog....




Vlog nie macam Blog.... Just Blog nie macam tulis diari.. Tapi Vlog nie merupakan sebuah video tentang kehidupan... Hah nampak tak perbezaan nya.. Blog menceritakan kehidupan melalui kaedah penulisan atau pentypepan... Vlog pula menceritakan kehidupan melalui kaedah video atau pengwebcampan.. Hah amek kau punya tatabahasa tunggang langgang... Macam keling baru dapat basikal... Kalau cikgu BM aku yang baca blog aku nie mampus kena membebel plus nasihat plus sekolah semula.. hahahaha... Bagi aku biar Diari Blog daripada Diari Vlog... Siapa yang yakin tentang diri die 100% boleh lah buat Vlog nie.. Sebab Vlog kena cakap macam kita cakap depan Perdana Menteri... Tak menahan nak Perdana Menteri.. Depan mak ayah time buat salah dah cukup... Tapi aku jadi suka time tengok cerita melayu iaitu "Cinta Vlog" yang di siarkan di TV9 dan dilakonkan oleh Wawa Zainal dan Aliff Aziz... Aliff Aziz kot yang berlakon bukan calang calang orang... *Alif Aziz jer ponngg*... Penampilan khas dia Maria Elena... Blogger terkenal dengan perangai giler plus sporting plus selamba die... Hmm actually cerita die menarik lah gak sebab 24 jam dr mula sampai abis cerita pasal Vlog kan.. Siapa yang minat tentang dunia Blog atau Vlog nie memang best plus syok lah tengok... Aku pon belum abis tengok lagi just nak post jer suruh semua tengok.... Tangan nie gatal gatal nak hupdate pasal entry nie masalhnya aku belum habis tengok lagi... Pape pun just click kat link bawah and tengok.......








Selamat menonton....... :)

No comments:

Post a Comment