My Alienssss

20 November 2012

Perhatian Perhatian awak awak semua....

Hah kenapa tajuk entry aku kali nie nak mintak perhatian semua orang... Pengumuman apakah yang akan di hebohkan oleh Makcek Tippah Bebal nie... Sekian lama tak hupdate belog yang comel lotte macam empunya blog nie.... Ceeewaahhhh sehari kalau tak puji diri sendiri tak boleh ke hah... Sampai kawan kawan dah muak plus loya leh masuk wad CCU kalau dengar atau baca aku puji diri sendiri.. hahahah... Jangan jeles okay... *muka malu merah padam*

Before tuh izinkan saya memberi salam kepada umat umat Islam...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia (khas untuk yang non-Muslim)....

Berdiri nya saya disini... Oii kau tengah berdiri ker sambil type entry nie hah... Maaf!!! *muka bersalah kena hukum gantung*..Okay ulang semula... 1 2 3 hello hello cubaan cubaan one two three... Berduduk nya saya disini depan lappy kesayangan yang diberi nama Kitty in The World (KTW)... Kenapa nama lappy mesti KTW sebab cover lappy saya gambar Hello Kitty warna pink... Siap nak promote warna kegemaran warna pink... Aku ada, Kau ade??? Ada aku kesah kalau kau ade pon...*ayat mintak penyepak*

Aku hupdateeeeee entry kali ini disebabkan aku ingin meminta maaf kenapa kawan baek aku, kawan kolej aku, kawan sebantal setilam seselimut segossip segelak tawa serindu rinduan sebilik air semandi bersama *okay aku tipuuu*... Se se se yang sewaktu dengan nya lah.... Sebab apa pulak aku kena mintak maaf dengan dia?? Sebab aku dah buat silap dan salah sampai membuatkan hati die kecil sekecil kuman.. Korang pernah nampak tak kuman?? Besar mane erk?? Hah besar tuh lah hati kawan aku nie..  Kalau arwah Bob Kuman aku pun boleh nampak yer dak Pak Ucop oii... Aku serba salah sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sebab aku tidak perasan salah faham dan keterlanjuran aku berbicara membuatkan die berasa kecil hati dengan aku *nampak kan bersalahnya aku*... Hah cikgu BM aku kalau baca blog aku nie confirm menangis tengok tatabahasa  aku yang power lagi gahhh... Segahh Mak Datin pergi party... heheheheh.... kan Cikgu Razak?? hehehe

Okay okay korang semua dah menguapkan sebab entry aku melalut dan lari pada tajuk sebenar.... *aku pun tengah menguap* Saya mulakan berbicara dengan Bismillahirahmanirahimmm....

"Dengan ini aku Anum Abu Bakar ingin memohon maaf sejuta juta sebillion billion kalinya kepada Farahana Najwa Rafizi atas sebab telah menyebarkan pada Satu Malaysia (itupun kalau satu Malaysia baca blog aku lah) pada entry ini Buli Budak Gedik ayat paling bawah dengan senang lenang dan tidak didaftarkan oleh kerajaan Teddy Bear atau "Baby" itu milik si pasangan Alidik (gabungan nama Alien dan Gedik)... Sebenar benarnya setelah di kaji di selidik oleh pakar pakar saintis saintis yang terpower di dunia ini dengan ini saya menyebarkan dan mendaftarkan bahawasanya Teddy Bear atau "Baby" itu milik si empunya blog BULATcircle.CIRCLEbulat.... Aku salah faham sebab aku tak sangka itu Teddy Bear atau "Baby" yang pernah aku culik seketika dahulu.. Maafkan aku yer Nana.... Aku takut time kau marah aku disebabkan aku cakap "Baby" itu Zatty yang punya.... Rupa badan "Baby" dah lain lah... Dia makin kerepeng.... Sorry sekali lagi sebab kutuk "Baby"... Aku juga berharap dengan entry kali ini kau akan memaafkan aku Nana.... Aku janji promise tak akan buatt lagi.... Janji Swear Sumpah ! !"


Teddy Bear atau "Baby"

tengok Baby makin krepenggggg lah Nana...
Hai Baby ingat lagi tak saya penculik awak seketika dahulu... heeeeee ;)


Tuan Empunya Baby Krepenggggg

"kalau berani dan ingin rasa penumbuk seketul aku nie cuba lah culik Baby lagi" kata Nana pada Anum..
Takot aku taw makkkk... sumpahh tak culik lagi... grrrrrr

p/s : jangan lupa saksikan Adam & Hawa setiap hari Isnin Hingga Khamis pada jam 10 malam di Astro Mustika HD..... Terasa diri aku dalam cerita ituuu..hew hew hew :)

No comments:

Post a Comment