My Alienssss

07 November 2012

Please Jangan Buat Aku MENYAMPAH Kat Kau !

Kepada "Manusia yang Dikasihi",

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

Heyy Manusia !! Kalau kau rase diri kau tuh bagus sangat, kuat pegangan agama dan boleh memberi dakwah kepada semua orang lebih elok kau jauh kan diri kau daripada aku.. Aku sedar diri aku tak sebagus kau... Aku masih banyak kekurangan lagi.. Dan aku tak perlukan orang macam kau yang suka cakap belakang dan suka sangat perli perli untuk mengajar aku cara yang betul.. Masalahnya memang dah nyata dan terang yang kau hupdate status kau kat satu laman web pasal aku.. Pastuh bila aku tanya kau cakap kau tak tuju kat sapa sapa.. Kalau takut aku benci kau jangan lah perli perli.. Cakap depan depan ape yang kau tak puas hati, kan senang.. Kau ingat dengan perli perli kau dapat luahkan segalanya.. Malah kau lagi buat orang ramai benci kau ade lah.. Macam mane aku tak terase dengan status kau kalau kau hupdate after beberapa saat kejadian tuh berlaku antara aku dengan kau.. Okay aku tahu lah kalau bab duet nie memang tak bawak sampai ke akhirat pon.. Tapi tipu lah kalau bab duet tak penting kat dunia nie bagi kau kan.. Habis selama nie kau beli barang dan makanan guna ape.. Pasir, Batu, Daun.. Hah!! Masalah aku kat sini aku just nak tolong kau jer.. Bukan kau jer lah aku nak tolong semua orang untuk dapatkan duet tanpa penat lelah lah.. Kalau kau tak berminat kau boleh remove timeline tuh atau pon remove jer profile aku pastuh jangan lupa block.. Kan lagi senang dan bagus.. Lepas aku tegur kau pasal tuh kau terus nak hupdate status lagi siap buat ayat touching bagai.. Weh dah masak lah dengan ayat sedih kau tuh.. Semua orang buat macam tuh sebab nak orang kasihan kan kau.. hahahahah.. Lawak lawak lawak antarabangsa... Sudah sudah lah tuh cari prihatin kat orang.. Disebabkan luahan hati kau aku tolak kau nak buat aku macam nie.. Please be matured lah brooo !!! Kalau kau terbaca atau saje saje nak stalker blog aku pasal entry nie dan buatkan kau terasa plus mara kau boleh lah delete aku.. Aku tak kesa.. Kalau kau tak nak delete pon aku tak kesa.. Mane tahu kau nak buat kenangan or nak memenuhkan friendlist kau ker.. Aku tak nak amek tahu lagi.. Yang penting aku bahagia.. Dan aku doakan kau setia dengan awek kau dan kekal lah yer... Dan lagi satu please jangan cakap belakang lagi... Peace!!! ^.^

Sekian, terima kasih...


Yang Meluahkan Rase Menyampah,

Anum Abu Bakar..

No comments:

Post a Comment