My Alienssss

23 November 2012

Kesian.....

Asslamualaikum dan Salam Satu Malaysia..


Kesian aku tengok adek aku (adek sedara yang dah macam adek sendiri) kena sengat dengan penyegat tanah giler... Takde tempat lain ker kau nak sengat hah penyegat... Asal kat kaki dia jugak kau nak sengat... Kau ingat kaki adek aku tuh ada madu ker... Tak pasal pasal muka sedih die tunjuk kat aku taw.. Kesian... *menanges sekejap*

Selama dua jam die menahan saket after kena sengat.... Bila aku ajak dia pergi sepital or klinik dia tak nak.. Nak kata dia takut doctor takde pulak.. Nak kata takut kena suntik hmm maybe tak kot... Tapi tak tahu kenapa dia takut ke klinik.. Maybe takot makan ubat kot... heheheheh... Bengkak kaki die semalam.. Makan pun tak nak... Denyut denyut kaki dia.. Agak menyedihkan time dia nanges kesakitan... Laaaa aku pun nak nanges.. Aku sayang dia taw.. Aku sanggup korban demi dia.. Aku tak sanggup tengok dia saket... *emotional*

After dua jam lebih menahan saket aku tengok dia macam pucat dan aku paksa dia pergi klinik jugak.. Aku terpaksa kejut akak dan abg afnan yang dah terlena tidur sebab esok kira hari ini lah abg afnan keje pagi... So kena tidur cepat... Aku tawakal jer kejut dorang sebab nak selamatkan nyawa adek aku.. Cewahhh macam kena sengat dengat ular lah pulak.. hahahah... Bawa adek pergi klinik dan doctor bagi dua suntikan sekali gusss.. Satu suntik dekat kaki yang kena sengat tuh lagi satu suntik dekat tangan belah kanan.. Kesian dia.. Ubat jangan cakap lah berlambak oii.. Ada sampai satu ubat tuh kena makan 6 biji sekali makan... Makan taw nanti macam mana nak sehat... Aku sayang kau adek.. :)


after kena suntikan tahan sakit dekat kaki yang disengat dengan si musuh...

muka after nanges menahan saket.... Kesian kan.. *nanges nanges*

Balik jer rumah budak nie yang dikejarkan.. Kesian tengok muka die yang hampir hampir nak nanges sebab tengok Pak Cu dia nanges sekali.... Comel kan!! Aunty sayang Adek.. muahhhhh....


penghibur untuk saket Pak Cu...

Muka after main bedak satu botol.... Habis bedak dia letak dr rambut ke kaki...

p/s: Saksikan Aaron aziz sebagai Adam Mukhriz atau Am dalam Adam&Hawa setiap Isnin sampai Khamis pukul 10 malam hanya di astro Mustika... Hensem plus romatik lah Am.. heheheh

No comments:

Post a Comment