My Alienssss

01 November 2012

Geli Geleman...

Whatsss uppp everyone!!!


Mesti semua nak sangat tahu ape yang di geli geleman kan Si Tippah Bebal nie kan... Hah meh mai dok sini jap Tippah nak pasang radio karat bagi satu kampung dengar cerita Tippah... Kampung Tippah tak besar mana pun pasang volume kecik pon semua dah boleh dengar.... Bagi yang Pak Imam, Ustaz, Ustazah, Ahli jemaah semua kalau nak dengar Tippah tak larang sebab ini bukan cerita tentang manusia yang dah mati mahupun yg masih hidup... Ini semua cerita Tippah so hang pa semua tak payah susah susah nak takut dosa bagai... Amboii Tippah kalu dah bukak mulut memang susah betol lah nak tutup balik... Ternganga sampai lalat nyamuk lipas tikus cicak semua masuk tak kesah dah... Cicak??? Oppocottt ! ! Alamak Tippah ada alergik kat cicak lah... Doktor baru jer sah kan semalam... Actually Tippah nak cite sikit pasal CICAK lah.... Hah amek kau semua dah terkeluar.. Loghat kedah, omputih semua dah tersembur keluar... Dah sudah lah tu Tippah nak mulakn cerita nie... Ehhem Ehhem...*makan strepsils kejap*


Ada malam tuh aku dok sebuk online dari tengah hari ke petang, dari petang ke malam, dari malam ke tengah malam tapi takde lah dari tengah malam ke pagi.... Berapa banyak dari ke dari ke tah lah... kalau dari tengah malam ke pagi tuh kira mata aku nie mata profesional lah... Boleh bertahan 24 jam tanpa selelap tidur pon... hik hik hik *gelak gedik sikit*... Jangan nak dok merepek lah... Cerita sikit die punya merepek kemaen agy 10 page pon tak cukup.. Okay continue balik... Tengah tengah dok sedap online tuh, kira tengah stalker belog orang lah... Bahasa saintifik para blogger ialah "Blogwalking" atau "Berjalan Blog".... Tengah dok sedap online plus blogwalking tuh tibe tibe ade seekor makhluk tah ape spesis tah boleh pulak landing atas kepale aku yang comel nie.... Hati dah rasa cuak nie mane lah tahu ular ker... Sebab rasa lembik dan sejuk semacam jer... Dengan rasa takut plus ingin tahu aku pun pengang kepala aku plus terpegang makhluk tuh lah... Sejuk, Lembik, Geli geleman aku pon menjerit plus campak benda tuh... Sekali aku tengok Cicak daaa... Ape lagi menjerit lah lagi sekali.... Geli geleman aku terus... Nak nanges tak boleh lah sebab cover ayu walaupun takde sape sape mase tuh... Ayu tetap kene maintain kan... Hehehehe...


tak kira lah ekor kau berpusing macam kuih muruku tapi kau tetap musuh aku... sorry..

red?? lagi lah geli doe..

kau jangan harap nak jadi sesumpah okay..

kau ingat dengan muka kau macam tuh kau dapt memenangi hati aku ??

kau ingat kau comel.. ohh nooooo ! ! haktuih...



Bagaimana keadaan cicak tuh ?? Dah lah pening sebab tercampak dari tempat tinggi macam aksi nak bunuh diri pun ade... Pastuh ekor die tercabut lagi lah geli sebab ekor die masih bergerak walaupun dah terputus dari jasad die... Pastuh kena maki hamun berjuta juta kali dengan aku.. Hah amek kau kacau aku lagi... Naseb kau lah sape suruh landing atas kepala aku.. Punyer lah banyak tempat landing kau nak jugak landing atas kepala aku... Mintak maaf lah banyak banyak kau salah landing lah... Kalau tak mesti kau selamat lagi... Cicak cicak dah naseb badan kau tak tahan lama kat dunia nie.. Hmmmm

geli doe tengok rupa kau dan badan kau.. bukan niat hati nak caci kau tapi realiti lah.. Sorry ..



Dengan perasaan geli geleman tuh aku pun dengan bersungguh sungguh update jugak pasal die dekat muka buku Anum Abu Bakar walaupun muka dah merah padan plus pipi pink sebab marah dan malu sebab takut cicak.. Aku tak kira janji aku memang penakut plus penggeli dengan cicak, katak, ular, lipas dan makhluk seada dengan nya... Sekarang perasaan geli tuh dah semakin beransur tuh sebab boleh hupdate blog sebab nak bagi tahu semua yang "Saya Takut Cicak"... Ape oarng nak cakap atau berkata about me i don't care...


saya nak jadi seperti Spongebob...
"Saya Benci Cicak"


p/s : Moral of the story jangan menghadap lappy selama mungkin dan duduk bawah lampu atau sinaran purnama... hahahaha  ^.^

No comments:

Post a Comment