My Alienssss

25 November 2012

Please Pray For GAZA ....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.....

Tidak kah korang semua sedih melihat keganasan Tentera Zionis terhadap orang Islam di bumi GAZA??? Kenapa perlu berlaku kejam kepada orang Islam?? Sanggupkah kalian melihat kanak kanak yang hendak membesar mati atau cedera kerana dek bom dah seksaan yang musuh?? Tidak kah kamu semua kasihan nasib kanak kanak yang selamat tanpa ibu bapa??? Fikir kan lah dan renung renungkan lah..... *touching sekejap*

Aku tengok budak budak yang mati akibat keganasan dan kekejaman Tentera Zionis aku sendiri menangis... Aku sedih giler kanak kanak yang baru belajar erti kehidupan mati berlemparan.. Ade yang kepala putus, tangan putus, kaki putus. hancur kepala, terbakar satu badan dan macam macam lagi.... Sedih tahu tak.... Aku tahu aku nak tolong tapi tak mampu... Yang aku harap dan aku boleh tolong hanya lah berdoa dari jauh agar umat Islam di GAZA selamat daripada kekejaman Tentera Zionis... Aku hanya mampu berdoa kepada yang Maha Esa dan Maha penyayang...


Bismillahirahmanirahim....

"Ya Allah Ya Tuhanku yang Maha Pendengar dan Maha Penyayang... Kau selamatkan lah semua umat Islam di bumi GAZA daripada keganasan dan kekejaman musuh (Tentera Zionis)... Kau lindungi lah kanak kanak yang baru kenal erti kehidupan... Aku tidak sanggup melihat mereka terseksa dek kerana kekejaman musuh.. Aku sedih Ya Allah... Aku hanya mampu berdoa kepada-Mu agar mereka semua selamat dan hidup aman dan damai... Kau tempatkan lah mereka mereka yang telah meninggal dunia di tempat hamba hamba-Mu yang soleh dan solehah... Kau lindungi lah mereka dan umat Islam diseluruh dunia ini Ya Allah...Amin amin ya rabbal amin...."


Sanggupkah anda melihat ini semua berlaku atas umat Islam dan kanak kanak???


terpaksa semahyang jenazah secara beramai ramai... :'(

tidak kesian ker kamu semua melihat naseb kanak kanak ini???

Ya Allah selamatkan mereka semua...

melihat seorang ibu menanges melihat anak nya meninggal depan mata....

kejam sungguh musuh terhadap kanak kanak...


mangsa sangat comel sebelum ini dan terbakar oleh kekejaman musuh..

pilu melihat seorang suami meratapi wajah isteri dan anak kesayangan buat kali terakhir..

tidak kah anda merasa terseksa nya mereka semua....

Ya Allah kesian nya kanak kanak ini.. 

mereka sangat zalim terhdap kanak kanak yang baru hendak kenal erti kehidupan.... Bagi lah mereka peluang..

Teringin melihat senyuman manis wujud di bibir kanak kanak di GAZA....

indahnya mereka senyum kegembiraan..

Bebas kan lah GAZA... Lindungi lah kanak kanak comel ini....
Senyum tak perlu kata apa apa....



 Mari lah kita semua berdoa demi GAZA....

Bismillahirahmanirahim....

Selamatkan kami Ya Allah...
Lindungilah kami dari kekejaman musuh..

Please save GAZA!!!

Berdoa dan terus berdoa dan teruskan berdoa....

hanya ini yang mampu ku lakukan demi umat Islam yang sedang terseksa di bumi GAZA....

Pray for GAZA !!!
p/s: Bersyukur lah dengan segala yang Allah kurniakan untuk kita semua.. Syukur Syukur Syukurilah.....



No comments:

Post a Comment