My Alienssss

14 November 2012

RIndu Giler Sama Budak Senget....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.....

Saya just nak bagi tahu dekat semua orang yang saya rindu giler sama Budak Senget nie.... Apa saya nak buat kalau saya jumpa dia ?? Saya akan sembelih dia hidup hidup lepas tuh panggang dia buat BBQ.... hahahahah.. Kejam kan saya... Bukan macam tuh lah... Saya kalau jumpa sama Budak Senget nie saya akan peluk dia kuat kuat tak nak lepaskan dia... Cium die sampai 1000 kali.. "Siap lah kau kene love bite dengan aku"... Huahuahuahau.... Saya akn borak gossip ngumpat dengan dia sampai semiggu berturut turut tanpa tidur... Saya akan mintak die belanja saya makan sampai saya kenyang... Saya nak tidur guling guling peluk peluk sama dia selama 100 hari.... Main panggil panggil nama comel saya sampai saya penat.... Saya nak suruh dia dukung saya selama mungkin... Dan lastly saya nak culik dia... hehehehhehheheh..... Gelak pon dah tak betul.... Apa saya peduli janji saya comel dari Budak Senget nie.. Saya tetap nak culik dia walaupun dia tinggal kat Melaka... Saya geram sebab dah lama tak dapat lepak satu tilam satu bantal satu bantal busuk satu selimut dengan Budak Senget nie.... Saya nak culik teddy Bear dia jugak... heheheheh...


Hmm nak tahu sape Budak Senget scroll ke bawah......


ini lah Budak Senget ;)

Budak Gedik plus Budak Senget
*sila abaikan si Budak Gedik*

Budak Senget a.k.a Nana
Peace with Cat !!

Kepada Budak Senget,

"Saya sangat rindu sama awak..... Cewahhh bersaya awak pulak kan... Yang penting saya tetap rindu sama awak... Sorry sebab saya tercopy paste gambar dalam FB awak sebab saya rindu sangat.... And sorry again sebab hari tuh tak dapat jumpa Budak Senget dan Budak Gedik... Lain kali kita kita meet okay.... Saya sangat rindu Budak Sengettttttttttt............"

Yang Meluahkan Rasa Rindu,

Budak comel yang gedik....

p/s : kepada Budak Gedik (Zatty) jangan jeles sebab saya rindu Budak Senget dulu.. Insyaallah next entry about you... Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment