My Alienssss

25 November 2012

Hmmmm....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....


Firstly aku nak mintak maaf kalau lagu blog aku kali ini akan membuat anda semua sedih atau terasa.... Aku pun memang tak tahan dengar lagu ni... Aku sekarang dalam mood sedih lagi dengan apa yang berlaku... Aku tak sangka benda ini akan jadi pada aku jugak.. Sumpaahhh aku masih tak percaya lagi dan masih sedih.. Kenapa dugaan macam nie ade untuk aku... "Ya Allah kau turunkan semua ujian ini untuk menilai tahap kesabaran aku tapi aku sebagai hamba Mu aku tidak sanggup menanggung kesemuanya dan aku insan yang lemah...."*nanges nanges*... Ya Allah kau berhentikan lah air mata aku.. Kerana air mata yang kau kurniakan ini sangat berharga.. Bukan untuk di bazirkan dengan benda macam ini... Aku redha dengan semua dugaan mu Ya Allah... Aku kuat kan... Aku kuat.. Tapi sebenarnya aku sangat sangat lemah Ya Allah... Kenapa aku nak tipu semua orang.. Kenapa?? Ya Allah tolong lah hamba Mu ini.....

 Aku masih tak boleh lupakan segalanya.. Walaupun kau merayu meminta maaf dekat aku tapiii sorry to say lah aku tak boleh terima apa yang kau dah buat dekat aku... Kalau kau rasa dia boleh bahagia kan kau apa lagi go on... Aku tak perlukan kau lagi.... Aku kuat lah.. Aku kuat.... Aku kuat taw tak!!!!!!!!!!!!!! Aku tak sanggup.. Aku lemah sekarang ini... Kenapa kau buat aku macam nie?? Kenapa kau janji macam macam dengan aku?? Kenapa kau bermain ayat dengan aku?? Kenapa bodoh?? Kenapa kau macam ini?? Aku benci kau sangat sangat... Aku bunuh kau hidup hidup aku buat sup bagi harimau makan... Aku kejam kan?? Aku kuat kan??? Perempuan tuh lagi perfect dari aku.. Aku tahu semua itu... Thank you sebab kau bagi aku sayang kau sepenuh  hati dan kau tinggal kan aku macam tuh jer.. Kau winner man... Thank you very much kau dah berjaya buat aku frust macam nie.. And thank you kau dah berjaya buat aku benci lelaki... Aku benci kau BODOH !!!!!





p/s: Aku doakan kau dengan betina s*** tuh bahagia selama nyer,... Please jangan cari aku lagii... Aku hidup or mati  kau jangan sesekali amek tahu... Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment