My Alienssss

02 November 2012

Kembar.....



Setiap manusia kalau duduk sorang sorang mesti akan mengelamun... Dari benda yang menjamin masa depan sampai lah yg melalut entah kemana.... Tipu lah kalau korang semua tak macam tuh.... Aku kan setiap kali duduk sorang sorang kan mesti termenung taw... Banyak masalah dan perkara yang aku fikirkan... Dari duet yang kene bayar macam macam beralih pulak ke duet nak shopping beralih pulak ke bab kawen kawen nie beralih pulak ke bab anak pinak nie... Ish ish ish macam macam.... Belum fikir nanti lepas kawen nak bayar duet kereta duet rumah duet api air duet astro macam macam lagi lah.. Bak kata atok Astro dulu "Macam Macam Ada"... hehehehe... Malam tadi boleh pulak aku berangan dan melalut sampai ke bab anak nie... Ye lah lepas kawen mesti lah anak kan.. So bab kawen dah lepas sekarang bab anak lah pulak... Aku terfikir nak anak kembar... Hmm  kau ingat senang ker nak anak kembar nie hah... Kalau ade keturunan kau atau suami kau nanti yang kembar tak pe lah.. Ada peluang lah kau nak kembar... Nie belah kau langsung takde kembar... Kalau belah laki kau tak tahu lah sebab laki kau pun aku tak tahu sape... ahahaha.. *membebel sorang sorang lagi*... Kalau dapat sepasang kembar pon jadi lah.. Kira aku pecah rekod family lah... heheheeh *malu lah* ^.^ .... Semalam aku giler dan aku pergi search image baby kembar... Ya allah comel nya... Tak sabar nak anak kembar.. Oii Choiii !!!! Kalau boleh aku nak kembar perempuan..... heeeee...

comel kan ?? geram nya.. grrr
Saya teringin nak anak kembar perempuan yang comel.....
kalau kembar lelaki mesti hensem kan... heeee
Kembar 3 ?? OHHH NOOOO....
Kembar 4 ?? kalau rezeki alhamdulillah..
Kembar 6 ?? payah payah.... :)
Kembar 8?? semangat...


Apa yang penting setakat kembar dua sudah mencukupi... Kalau Allah bagi lebih daripada dua saya menerimanya dengan hati yang terbuka dan redha.... Rezeki jangan di tolak, Maut jangan di cari... heheheh... Tapi saya memang teringinkan sepasang kembar dalam family saya.... Doakan semoga apa yang saya hajati terlaksana.. Aminnnn.. :)

No comments:

Post a Comment