My Alienssss

21 November 2012

Kami Sewel Kami Giler....

"Oiii kenapa tajuk post kau kali ini macam nie... Kau memang sewel ker??? Kau memang giler ker?? Takut lah nak kawan dengan kau lagi.... hahahahah" *sesetengah pendapat*

Before tuh izinkan saya memberi salam kepada anda anda semua...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

Bismillahirahmanirahim.... *bajet ustazah pulak kat sini kan* muahahhahahah.....

Kami Sewel dan Kami Giler.... Yaaa kami memang macam ini sejak dahulu kala.. Sejak zaman nenek moyang kami dulu.. Kami bukan giler sewel yang sampai tahap kena hantar ke wad mental Hospital Bahagia tuh... Kami giler "lensa" dan kami sewel bila nampak camera.... Itu lah kami sebenarnya yang dimaksudkan... Kami pantang selama 44 hari eh3!! itu pantang orang after bersalin lah.. Kami pantang dari zaman nenek moyang time nampak camera... Bila camera menghala ke arah kami secara automatiknyer kami akan berposing sana sini sinun dengan lagak comel sekali.. muahahhaha.. Kan aku dah cakap kalau setiap post atau setiap hari jam minit saat tak puji diri sendiri memang tak sah mengikut undang undang syariah kan kan kan.... Peace!!

Kalau hang pa tak percayaq cakaq cheq mai sini cheq nak bagi pertunjuk itu gambaq dekaq hang pa hang pa semuaq... *entah betul entah tak aku punya loghat Kedah*.. hahahahahh.. mai sini scroll down mouse anda anda semua...


Sewel itu Kami, Giler itu Kami...

Kami bukan kembar tapi kami memang giler "lensa"...

abaikan muka budak baju merah dan perhatikan budak baju hijau comel.. ^.^

Kami Sewel Giler after seminggu Raya Puasa (2012)....

kami nak jadi seperti Ikan Buntal Oren yang comel...

Saya tak takot pada penumbuk seketul itu budak.. muahahaha

No Entry!!
*under 18 jangan sesekali mencuba ini aksi*
okay takde mengena..

Kami adalah giler "lensa"...
*maaf saya paling putih di situ*

saya cover gelak sebab saya nak kekal ayuuuu depan lensa camera.... :P

Saya gemokkkk kan kan kan...
*abaikan kegemokan saya*

Iklan Darlie sebentar...

Hidung saya di tolak oleh budak sengal ....

Saya benci awak... wekkk!!

No caption !!
*abaikan muka tak comel saya*

Suata ketika dahulu (tahun 2010)
*ayuuuu nyer budak baju pink*

ketika majlis perkahwinan akak
*saya seorang pengapit yang sangat comel*
Budak baju hitam bukan pengantin nya..

pelase tengok pipi kurus saya dahulu berbanding dengan yang sekarang...
ohhhemmmjiii!! Kenapa tembam sangat sekarang....

Itu lah keSewelan kami dan keGileran kami.... Perghhh tatabahasa tunggang terbalik lah kau.. Dulu BM score berapa nyer... Kami tahu kami tak secomel Pocoyo tapi kami lebih comel dari Barbie.... muahahahahaha *pasti tak akan mengalah*.....

p/s: ingat lah keCOMELan dan keCANTIKan datang daripada Allah S.W.T.... Semua makhluk ciptaan Allah adalah yang paling sempurna dan secantik bidadari... Jangan lah kita lupa dan murka kepada-Nya... Syukur alhamdulillah sangat sangat... Aminnn...

No comments:

Post a Comment