My Alienssss

05 December 2013

Hari yang bakal tibaaaaaa

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia,

Okay aku tahu sudah berhabuk blog nie tapi ade aku kesah. Ni blog aku so suka hati aku lahhhh. Hahaha. Last update bulan mei sekarang dah bulan Disember malah nak masuk tahun baru sudah. Okay lately sebuk sangat entah ape yang disebuknya pon tak tahu. Macam die pulak yang nak kawen. hehehe *maluuu*

Okay hupdate blog sambil tengok cerita hindustan "Main Prem Ki Diwani Hoon". Kekonon nak fefeeling romatik lahhh sangat. hahaha. Okay berbalik pada tajuk aku kali nie. "Hari yang bakal tibaaaaa". Apakah hari itu?? Aku nak tunang ke? Aku nak kawen ke? Aku nak beranak ke? Okay tuh dah melampauuu. Aku sepak korang lelaju kangg. Itu semua lambat lagi. Tapi kalau seru sampai awak aku terima. Hiks hiks hiks. *gatal sekejap*

Sambung sambungggg... Hari tuh yang akan buat aku kurang selesa. Hari tuh yang akan menunjukkan betapa berusia nya aku. Hari tuh jugak yang akan bawa aku kearah mood gatal nak berlaki. Huhhhhhh!! Tak sabar bebenorr gayanyewwwww. Ibu kawen kan je lah minah kepoh nie. Tak sabar dah. Asyek cite bab kawen jeee. Bagi die rasa lam perkhawinan tuh macam mana. APTB!!

Dah bagi clue dah tak kan tak faham faham lagi. Lembab lah korang semua nie.... Hari jadi aku lewwww.. Happy birthday to me ! ehhh lambat lagi. Lagi dua hari lagi. 7/12/2012 genap usia aku 20 tahun.. Laaaa baru 20 tahun kau dah kecoh macam dah 50 tahun. Heyyyy bagi aku 20an tuh dah tua sangat okay. Kau ape tahu kau dah 30an malah nak masuk 40an. Hahaha. So tinggal lah zaman remaja kuuuu. Selamat datang zaman dewasa yang tak berapa nak dewasa nie. Ikut umur memang dewasa lah sangattttt kan tapi kalau diikutkan perangai masyaallah macam baru 10an. Hahhh !! tuh yang aku suka. Suka juga jugak jugakkkk. Heeeeee :))))

Ibu aku cakap umur dah cukup so dah boleh kawen. Ape?????? Suka? memang lah suka tapi bagi aku muda sangat. Aku tak sedia lagi weeiiiii. Please please pleaseeee. Tapi macam aku cakap kalau dah sampai seru nak buat macam mana. Aku akan jadi seorang isteri yang baik dan solehah,. CEwahhhh! poyo bak hangggg. Okay lets me continue.. So sesiapa yang baca entry kali nie pandai pandai lah siap kan hadiah yeee. Aku tak kira sempena usia 20 tahun aku tetap nak hadiah. Nak jugak!!!!!!! Lepas nie entah dapat entah tidak lagi. Hurmmmm

Okay lah nak sambung tengok hindustan. Kacau lah kamu semua nieeeeeee... Entry kali nie sempena usia aku 20 tahun dan kembalinyewww blog aku.. Hahah. Happy birthday blog!! I love u so much :))



Assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment