My Alienssss

16 November 2012

Thank You Nisa Kay!!

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...


Huhhhhhh!!! *lepas segala gala henggap sekejap*..... Kenapa tajuk post saya kali ini "Thank You Nisa Kay" ?? Kamu kamu semua kenal tak blogger terkenal Nisa Kay ?? Mesti kenal kan... Memang saya tak sangka sekali lah.. Ya Allah betul ker ape saya baca tadi... Hmm betul lah.. Cube cubit pipi tuh kuat kuat.. Saket kan.. Makne nyer saya tengah sedar dalam kesedaran.. hahahahah.. Pandai pandai lah faham sendiri yer yob... Tengah happy giler nie... Rasa tak nak hupdate pon ade taw.. Tapi tak sabar nak hebohkan dekat semua orang.... Sabar sabar cerita dari A to Z perlahan lahan..

Macam nie actually, semalam saje saje lah masuk contest yang di taja Nisa Kay sendiri dan SOMETIME BOUTIQUE... Hmm kalau nak tahu contest ape click link nie GIVEAWAY - Nisa Kay dan SOMETIME.COM.MY sebab mood banyak happy woo malas type panjang panjang... Konon konon nak menang beg dari SOMETIME BOUTIQUE yang di taja oleh Nisa Kay... Dengan harapan Insyaallah kalau rezeki saya menang lah... Masuk pon just suka suka.. Kalau dapat alhamdulillah Ya Allah... Hmmm lepas tuh send dan redha.... Tunggu keputusan esok malam kira hari ini lah.... heheheh

Tup tup hari nie tetiba pulak rajin bukak blog.. Padahal hari hari stalker blog sendiri.. heheheheh.. Tengok dekat list Kakanda Adinda Blogger, nampak blog Nisa Kay yang first so tengok entry title Keputusan Pemenang.. Hah!!! Ade nama saya tak.. Bukak bukak cepat link nie Senarai peserta SOMETIME giveaway dan PENGUMUMAN PEMENANG.. Alamak line macam siput lah pulak.. Aiyoyoooo cepat lah line tolong saya... Bace bace tengok nama tercalon No.22 Anum Abu Bakar.... Hmm pasrah jer lah.. Apa lah naseb kan... Tapi berdoa jugak Nisa Kay pilih lah daku jadi pacarmu.. Eh3!! Silap lah.. Pilihlah daku jadi pemenang mu... hehehehe... Bace bace lagi tengok kat keputusan Incik Random .......... Jeng Jeng Jeng Tahniah peserta No.22.. Check check nama balik ohhhemmmjiii nombor saya lah... Betul ker tak nie?? Check sekali lagi... Eh3!! Betul lah... Tak caya tak caya... Tak sangka Nisa Kay dan Incik Random pilih number saya.... Ya Allah bersyukur sangat sangat sebab nama saya terpilih.... Cepat cepat send Nama, Alamat dan No. Telefon dekat email Nisa Kay bagi... Thank You Nisa Kay.. Alhamdulillah....


Zoom untuk gambar lebih jelas..

saya join contest nie...

nampak tak saya number berapa?? Ingat no  dan nama saya..

Incik Random No berapa yer itu??
Sape pemilik no itu... hehheheh

Ya Allah saya bersyukur sangat sangat sebab menang.. Thank You Nisa Kay sekali lagi... Tak tahu nak type ape lagi.. Sebab terkedu terkaku terheppy sebab menang.... Lain kali buat lagi yer.. heheheh... Assalamualaikum.. :)


2 comments: