My Alienssss

12 November 2012

Saya Berjanji...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....

Hari Ahad yang sangat MEMADATKAN dan MEMENATKAN... Saya baru balik dari jogging, jalan jalan kaki sambil tengok binatang dengan penuh gayat, lepak lepaking tidur tiduran sambil cuci mata, shopping shopping sampai meleleh air liur sebab tak dapat beli pape dan the lastly makan makan makan jalan jalan cari makan sampai pecah perut *alhamdulillah*.... Saya sangat penat so kalau kamu kamu semua nak cerita selanjutnya percutian saya bersama family tunggu lah entry saya esok... Saya sangat sangat penat..... Huh!!! Penattttttttttttttt..... Nak tidur dulu... Good Night...



nampak tak KEPENATAN saya hari ini?? grrr -.-

Good Nig............ht
*ayat tak abis sebab dah penat sangat*


Finish.............................................................................................

No comments:

Post a Comment