My Alienssss

08 November 2012

Saya Rindukan Si Dia....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

Okay dah baca tajuk entry saya untuk kali ini ?? Dahhh... Okay terima kasih banyak banyak kerana sudi singgah dan baca coretan yang tak seberapa nie.. Kepada sesiapa yang tak pernah or teringin singgah sudi sudikan lah melawat blog saya ini... Cewahhhhh!!! Kemaen lagi aku kali ini.. Penuh dengan ayat manis.. hehehehe.... Hari ini aku sedih, so aku malas nak tulis panjang lebar buat orang menyampah nak baca jer... Tapi tangan kemaen aktif lagi menari atas keyboard saya yang berwarna warni ini.. Erkkk kalau nak tahu tentang keyboard warna warni saya tunggu lah entry seterusnya... Saya akn tunjuk kan kalian semua gambar keyboard saya selama 2 tahun ini apa dah terjadi... heeeee..

Hmmm berbalik kepada tajuk post saya.. Actually saya nak cerita tentang kerinduaan yang tak dapat ditahan lagi kepada Si Dia... Saya sangat merindui Si Dia yang teramat amat sangat... Tapi saya tidak berkesempatan nak berjumpa dia.. Saya teringin sangat nak bermesra seperti dulu, bergurau gurau, gelak besar besar, cerita sampai sebulan pun tak akn abis, bergambar sana sini, dan macam macam lagi seperti dahulu kala.. Saya teringin sangat!!! Sudah hampir dekat setahun jugak lah kami tidak ketemu dan lepak sama sama... Ayat aku penuh dengan tunggang langgang... Dah lah sudah pastuh hampir pastu pakai perkataan dekat pulak tuh... Hmmm hentam lah labu... Asalkan ada bunyi... heeeee...

Kepada manusia bernama Si Dia....

"Oitttt... Eh3 silap silap... Assalamualaikum... Aku rindu kau lah senget.... Kau rindu aku tak?? Hmm aku tahu kau marah aku pasal hari tuh... Aku mintak maaf lah sangat sangat sebab tak dapat join untuk lepak sama sama sebab aku buzy giler doe... Aku kalau boleh teringin sangat nak lepak dengan kau yang sengal plus senget nie.. Kau lah kawan aku yang paling giler pernah aku kenal taw... Oiii senget kau sayang aku tak??? Aku sayang giler sama kau... Kau ingat tak memori kita keluar lepak sama sama dekat melaka?? Kau simpan lagi tak gambar tuh?? Aku simpan lagi taw.. Aku boleh nanges pulak tengok gambar tuh balik.. heheehhe.. Lembik kan aku.... Aku rase hidup aku sekarang dah macam anak raja pulak.. Terkurung jer kat dalam rumah tak boleh keluar.. Kalau keluar kena ada bodyguard... Hah!! abaikan jer lah air mata aku nie... heeee.. Aku janji kau kawan aku sampai aku mati.. Bukan kau jer Naya dan Fayen pon kawan aku sampai mati... aku sayang giler sama korang... Kalau aku dah mati nanti aku nak sangat kau, Naya dan Fayen janji ada kat sisi aku dan bacakan yaasin untuk aku... Janji ea?? Walaupun jasad aku yang terbaring nanti tapi roh aku tetap ade melihat korang semua.. Aku tak tahu sampai bila aku boleh hidup kat dunia ini.. Semua kuasa Allah S.W.T. yang menentukan.. Aku tak tahu aku masih mampu tanggung sakit ini atau tak.. Tapi aku kuat kan??? Aku nak korang semua janji dengan aku korang jangan nangis masa aku tiada nanti... Aku tak suka tengok air mata mahal korang jatuh dan membazir macam tuh jer... Simpan untuk perkara yang lebih penting.. Kalau aku tak nanges korang semua tak boleh nanges.. Aku senyum jer.. Boleh kan??? Aku sayang korang semua... Aku mintak maaf sangat sangat Mas, Naya dan Fayen atas kesilapan dan kesalahan aku selama ini dari kita mula kenal sampai sekarang.. Halalkan makan minum topup belanja apa apa selama kenalan kita.. Jangan simpan perasaan marah kalau masih sayangkan seseorang dan jangan simpan kan perasaan sayang kalau cintakan seseorang itu.. Be strong dears!!! I love u alls so much forever and ever... <3 <3 <3... Assalamualaikum.."



Senget !! Ingat lagi tak??
*abaikan pipi tembam, duckmouth dan mata sepet saya*

You all are my life forever


Jodoh pertemuan dan ajal maut semua ditangan Ya Allah.... :)


p/s: maaf kalau menyinggung perasaan sesiapa... Entry saya tiada kena mengena dengan yang masih hidup mahupun yang sudah meninggal dunia.. Peace..

No comments:

Post a Comment