My Alienssss

12 October 2011

thanx!!!

okay now gua nak wat pengumuman okay
gua nak ucapkan bebanyak banyak terima kasih kat kawan gua sorang nie
kerana die da memFEMESkan gua
die telah membuat satu entry yang membuatkan gua terharu
kalau korang korang nak taw ape entry die yang buat gua stock terHARU
pergi la cari link nie
zattyumirahmisbahdotblogspotdotcom
kat situ nanti korang akan taw apew yang telah membuat gua sungguh terHARU dengan entry die
okayokayokayokay
gua memang stock mlas nak cite pnjang lebar lebar malam malam buta buta nie
gua hnyer nak cakap thanx  to ZATTY UMIRAH
sebab kau lahh belog gua sungguh FEMES sekrang sampai gua xsanggup nak layan masing masing punyer soalan
sume stock stalk gua punyer belog sekarang
sampai ramai yang menanyakan bnyak bnyak soalan
gua stock da mcm artis sekarang yer
setiap malam siang pagi petang
sume stock tnyer
 biler gua nak update belog lagi
biler gua nak update belog lagi
biler gua nak update belog lagi
penat untuk mnjawabkn soalan soalan sebegitu
tapi gua berasa bangga sebab maseh ade lagi insan yang sanggup stalk belog gua 
setiap hari
setiap jam
setiap minit
setiap saat
THANX YOU ALL!!!
THANX TO ZATTY UMIRAH!!!


No comments:

Post a Comment