My Alienssss

05 October 2011

perempuan HIPOKRIT!!!

hari nie aku nak cite something yang menyakitkan hati aku
 tntg perempuan yang suke sangat berHIPOKRIT HIPOKRIT nie
aku paling menyampah taw x
tak suke ok
tu sebab aku tak kesa orang nak cakap apew pasl perngai aku
janji aku tak hipokrit
aku paling mnyirap dengan orang yg depan cakap laen belakang cakap laen
xpuas ckap la depan depan
jangan nak jadi sial plak
aku ngah mood kemaen ok agy td
tup tup kau wat mood aku terbalek plak
kau memang salu xpuas hati ngan aku kan
ade jer kau cari keslahan aku


kau asyek cakap orang suke wat cite yang bukan bukan
kau salu cakap jgn menilai orang 2 lau tak kenal
kau salu cakap jgn jd hipokrit
kau salu cakap jangan canang cite yg tak betol sane sini
kau salu nak kteorang sume ikut jer bontot kau


tapi kan kau mesti xsedar ape yang kau cakap tu sebenarnyer kau yang buat
kau yang sebenarnyer wat cite yang bukan bukan kt orang
kau yang sebenarnyer menilai orang tak tntu hala
kau yang sebenarnyer hipokrit terBESAR
kau yang sebenarnyer salu canang cite tak betol sane sini
kau yang sebenarnyer besar kepala

kau mesti tak sedar kan sebenarnyer ape yang salu kau cakap
ape yang salu kau tulis kat fesbuk
sebenarnyer kau yang laku kan
pas 2 nak aibkan orang laen
kenapa???
ape yang kau dapat???

ubah la perngai kau tu sayang
tak dapat apew pon
dapat dose agy ade la
laen la kalau sekali kau buat kau dapat duet 1 juta
mmg ramai la yang ikut jejak kau
nie tak dapat dose bertimbun timbun ade lah

ok la mcm nie la yer
kalau kau rase sangat sangat ketidakpuashatian ngan aku
kau terus terang jer la
ape yang aku da wat kt kau sampai xpuas hati
ape yang aku da usik kau
ape yang aku dah terngumpat kau
ape yang aku cari pasal ngan kau
kau terus terang jer la
yang pasti aku memang tetap ngan perangai aku
aku memang open
aku memang macam nie
sape suke kawan ngan aku sila teruskan
siapa da rase rase ketidakselesaan kawan ngan aku
please pergi dari muka buku aku
  

bukan ape la kan
perempuan yang di beri name "si HIPOKRIT"
sebenarnyer depan aku kemaen senyum agy
tapi belakang aku kemaen kutuk agy
tak ker cam sial 2
time nak mintak sesuatu kemaen agy ayat plus mulut yang takseberapamanis 2
tapi time kau senang masyaallah hnyer ALLAH jer taw
feveret yang paling die suke adelah "buat muka sial"
muka yang memang suke mintak "PENAMPAR"
"PENUMBUK"
"PENYEPAK"
"DIBUNUH"
muahaahahhhaahahahhahha


da la sampai kat sini jer la
cite banyak banyak agy banyak dose aku hari nie
agypon aku malas la nak cari gado
just nak luahkan jer
stop k??
so berhati hati la semasa memilih kawan
pilih la kawan yang boleh dipercayai
kawan yang sggup berkogsi suke dan duke bersama
kawan yang boleh simpan rahsia

No comments:

Post a Comment