My Alienssss

16 October 2011

keBERUBAHan aku

aku nie kan suke sesangat gune perkataan yang pelik pelik kan
tengok title entry kali nie pon da taw
ade ker perkataan bahasa melayu tercipta nyer perkataan
"keBERUBAHan aku"
kalau "perubahan" atau "berubah" aku cayer la
kalau "keBERUBAHan" tuh aku rase tak tercipta agy kot
hahhahahahahahahaha
aku nie kan memang manusia yang suka sangat menJAHANAMkan bahasa bahasa kebangsaan kan
betol tak???
cakap jer la
jangan segan silu la wahai warga warga MALAYSIA sekalian


okayokayokayokay
sekarang aku rase aku memang da lari topik giler
memang lari giler giler
laju pulak tuhh
tengok dah lari laju laju lagi tajuk entry aku nie
melalut jer lahh aku nie
sekarang aku nak cerita story molly lahh pasal "keBERUBAHan aku"
aku kan kan sejak dua tiga hari nie kan kan
berubah sesangat sangat taw
berubah dari jenis perangai lahh
tak kan berubah dari jenis jantina kott
hahahahahahhahahahahahaahha


aku bukan apew lahh
aku sedar perangai aku berubah time aku boleh plak tengking tengking orang sampai nanges
berubah giler giler kan kan
dulu aku kan kan paling takot nak mara mara orang walaupon aku paling geram ngan budaq tuhh
tapi sekarang kan kan aku paling cepat mara orang walaupon benda tuhh sikit
sebab selama nie kan aku seorang yang CERIA
aku memang giler giler dah berubah
pastuhh kan kan aku boleh suke plus epy walaupon memang saat ngah sedey
contoh macam ary tuhh kan kan aku break ngan bf aku
aku boleh plak suke suke plus epy epy ngan member member aku
orang sepatutnyer nanges frust menonggeng gitu
maybe da dua kali putus kott
so perasaan sedey plus nanges nanges tuhh dah tak de agy
sangat sangat berubah okay okay

actually aku nak story molly tentang tuhh jer
sorry lah kalau wat korang rase mase mula mula bace entry nie mcm excited giler
padahal bende nie jer aku nak story
aku sebenarnyer dah tak de mood nak citer citer agy
memang tak mcm dulu agy suke update sane suke update sini
citer sampai merapu rapu lagi
citer sampai buat korang korang tension
dan apew apew lagi lahh agy
sebab aku memang dah tak de idea sangat sangat
tak taw nak citer aper agy
aku da muak citer pasal ngok ngek sayer
muak citer pasal kawan kawan aku
muak citer pasal E.L.M.O aku
muak citer pasal segala gala nyer


okayokayokay
STOPPP anum!!!!

SHUT UP!!!

No comments:

Post a Comment