My Alienssss

26 October 2011

Nuffnang Blog Awards, Here I Come.....

 "NUFFNANG BLOG AWARDS"
saya ingin menghadiri majlis yang di anjurkan oleh nuffnang
kalau di beri peluang saya ingin memenangi salah satu daripada "NUFFNANG BLOG AWARDS"
saya tahu saya adalah salah seorang orang baru dekat nuffnang
tapi saya ingin berkongsi blog saya dengan semua orang
harap kamu semua suka dengan blog saya
saya ingin meminta maaf kerana saya menggunakan bahasa melayu
oleh sebab saya tidak yakin dengan penulisan bahasa inggeris saya


okay!!
tiga sebab saya ingin menghadiri ke majlis  "Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011"  :-
  1. Sebab yang pertama, majlis yang di buat oleh nuffnang ini dapat memberi saya peluang berkenalan dengan semua ahli ahli atau pemilik pemilik blog yang sangat popular di Malaysia. Saya teringin sangat menghadiri majlis ini sebab ini adalah kali pertama majlis besar yang saya dapat jemputan.
  2. Sebab yang kedua, majlis "NUFFNANG BLOG AWARDS" ini adalah salah satu majlis yang terbesar di Malaysia dalam bidang blogger ini. Saya juga ingin memenangi salah satu anugerah yang telah di kategori kan oleh nuffnang dalam majlis ini. Selain itu, saya juga ingin memperkenalkan blog saya pada semua orang agar saya lebih ramai kenalan melalui blogger yang ada di Malaysia ini.
  3. Sebab yang ketiga, majlis ini dapat memberi saya tunjuk ajar untuk memperbaiki blog saya yang tidak sesempurna mana. Malah dapat belajar cara cara membuat blog menjadi cantik, menarik dan terbaik daripada penulis penulis blog yang mahir dan popular. 


"Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott."

No comments:

Post a Comment