My Alienssss

23 October 2011

CAMPSIS's DAY....

221011 _ SABTU
tepat pada pukul 0730 pagi
start lahh aktiviti sukaneka sempena HARI KAMSIS SEDUNIA
*sedunia tuhh aku yang tambah tmbah okay*
sebelum sukaneka di mulakan
semua ahli ahli kamsis SAIDATINA AISHAH dan SAIDATINA KHADIJAH
di WAJIB kan senam aerobik terlebih dahulu
senam punyer senam kan kan
acara sukaneka pon bermula
*cewahhh ayt skema*
macam macam acara diadakan
*belon beracun
*ikat kaki
*masuk air dalam botol menggunakan straw
*susun barang sampai panjang
*tarik tali
macam macam macam macam lagi lahh
malas nak tulis agy
aku pon da luper acara apew
sebab aku pegi tengok bole sepak


hah!!!mesti korang pelik kan kan
mane pergi kamsis AL FARABI??
sebab aku tak dok habaq pasal dorang pon kan kan
ermm actually kiteorang kene berpisah
kamsis lelaki dan kamsis perempuan tak boleh campur
lagipon acara bagi kamsis AL FARABI lawan bola sepak
korang giler ker kiteorang nak maen bola sepak
tapi yang last last game kiteorang campur
lawan tarik tali antara laki dan perempuan
finally girl is the WINNER okay okay
jangan tengok kaum hawa nie lemah yer wahai kaum kaum adam semua
hahahhahahahahahahahahah


tapi kenangan semasa breakfast tadi memang aku tak boleh luper
KEGELOJOHAN kawan kawan aku termasuk aku sekali
kiteorang beratur panjang sekali di tengah tengah panas
*ayat nak power*
dapat makanan tapi air tak dapat
sebab air da abis dan orang orang cafe lambat hantar yg lagi setengah tuhh
kiteorang sume dengan muke yang agak kesedihan sambil mintak di TAMPAR
makan lahh breakfast BIHOON goreng jer
makan da abis tapi air tetap tak sampai sampai
tunggu punyer tunggu punyer tunggu
tibe tibe dari rumah pengarah kereta orang orang cafe sampai
aku plus kawan kawan aku pon macam orang somalia yang tak cukup air berlari menuju ke kereta orang orang cafe tuhh
benda first yang kiteorang kejar mestilahh "AIR"
sumeorang gelak jer dengan perangai masing masing
okayokayokay cukup cite nie

senam aerobik da
acara sukaneka da
tarik tali da
sorak sorak sampai tak de sore pon da
sampai lahh acara dalam bilik pulak
tapi bukan acara gotong royong okay
tapi acara "BERENANG KUAK LENTANG DI ATAS KATIL SECARA BERAMAI RAMAI"
berenang okay bukan beranang
baca betol betol okay okay
acara nie paling best dalam dunia
lepas berenang puas puas sampai penat
ade pulak event tok malam nyer pulak
"CAMPSIS's DAY DINNER"
tema pakaian tradisional melayu
apew lagi perempuan baju kurung plus tudung
lelaki baju melayu


okay okay okay
kiteorang siap lepas maghrib walaupon event lepas isya'
nak taw sebab apew siap awal
sebab kiteorang make up sane sini sampai jadi opera cina
hahahahahahahahahahahaha
mak andam nyer si WARDAH, si MILI dan si NINA
yang kena make up sape lagi kalau bukan si ANUM dan si ZATTY
si NANA takde lahh
die pergi wakil KASUKMA'11 kat johor
sedey jer kan kan
aku rase lahh kan kalau lahh di benarkan pakai shawl lagi lame lahh kiteorang siap
lilit sane lilit sini lame lame tercekik
pakai cantek cantek make up tebal tebal
sampai jugak dekat DEWAN SERI GEMA KPMB
macam macam fesyen dari tudung sampai baju
cantek cantek masing maisng

sampai kat dewan kene daftar dan amek makanan dan duduk
duduk bersila dekat lantai okay okay
pastuh tunggu tetamu vvip datang
pastuh dengar ucapan perasmian 
pastuh persembahan kamsis AL FARABI, SAIDATINA AISHAH, SAIDATINA KHADIJAH
pastuh bace doa makan
pastuh apew lagi makn lahh
saat yang sume orang tunggu
sambil makan tuhh dengar lagi persembahan kamsis
pastuh penyampaian hadiah bagi sukaneka tadi
pastuh balekkkkkkk
sebelum balek kiteorang bergambar sakan taw
pose sane pose sini
memang happening taw
dan dapat mengeratkan silaturrahim antara satu same laen

okay okay okay
aku rase better aku berhenti sampai sini
aku takot korang tak mampu nak bace lagi
panjang tuhh
nak tengok gambar snappy kiteorang tadi tengok lah entry seterusnyer
CHOWWWW!!!

No comments:

Post a Comment