My Alienssss

08 October 2011

malam yang sungguh menYEDIHkan...

gua memang da tahap TOUCHING malam nie taw
1st time kot die wat gua mcm nie
selalu bile gua lupe die memang da tahap babun TOUCHING die
sekarng gua agy TOUCHING sebab 1st time kot die lupe
tak taw la kalau die da ter tidow
ermmm tapi selalu nyer die walopon da tertidow tetap die wish kot
memang bapak sedey giler la
gua stock nak nanges da nie
naseb baek ade kawan gua yang tengah mengadap lappy depan mata gua
kalau kt rumah memang gua da melalak da
selama nie die xpernah lupe k
tapi malam nie die da wat gua sedey
bagi mengelakkan air mata gua keluar mcm air paip bocor
gua pon layan la lagu dan menyanyi mcm "orang giler
orang meroyan hilang anak"
tapi nie bukan meroyan hilang anak da
nie meroyan hilang laki
opsss!!belom lagi k
haaahahaahhahhaah
sampai roomate gua pon da pening sebab dengar suara gua yang sangat sangat merdu nie
gua putarkan lagu jiwang jiwang kot
gua pon tak taw nape pilih lagu jiwang
da taw sedey pilih la lagu rancak plus ceria kan
nie lagu sedey plus jiwang
memang agy sedey la
cukup!!!!!!!!
gua malas nak cite panjang lebar
gua tak de mood k
gua nak layan lagu lagu gua
plus nak nanges tapi kene cover k
bubye!!!

No comments:

Post a Comment