My Alienssss

04 October 2011

masih menrindui beliau!!!

sumpahhhh aku masih rindu kan die
sebab aku anggap die kawan after break
kteorang tetap kawan rapat after break
die memang baek
die memang ambil berat
die memang garang
die memang cute
die memang pelawak antarabangsa
die memang pemujuk
die memang tempat ngadu masalah
die memang memang la


1st aku kenal die dlam fb gak
n then bertukar tukar no fon
pas 2 mesej mesej, call call
gayut sampai tengah tengah malam
pas 2 2 bulan kenal
kiteorang declare couple
memang bahagia time dapat kaple ngan die
seronok sangat, epy sangat
macam biase la rutin harian orang kaple kn
pham pahm jer la (malas gler nak tulis)
pas 2 bulan JUN 2010 kteorang break
maybe tak ade jodoh kot
tapi kteoarng tetap berhubung macam mse mula mula kenal

selepas 3 bulan kteorang break
n last die bagi mesej sebelum die meninggal
pada 051010 (pukul 1000 a.m)
nisa bagi taw aku pasal die kemalangan jer 
aku terkejut beruk la
nisa cakap teruk la gak dengar dengar cite
aku mule la start isau tahap beruk
pas tu dalam kol 12 tengah ari nisa g taw aku agy
die cakap "anum, aku nak g taw ko something tapi please jnji ngan ku jgn nanges??promise??"
aku cakap la "kenapa wey??ok la aku promise..."
die g taw aku "ermmmm ican da meninggal dunia kol 11:30 pagi tadi..mirul g taw aku..die soh g taw ko....sabar k!!"
aku ape agy melalak taw x
pas 2 mirul bf nisa jemput aku pegy umah die
mase aku sampai kt uma die 2 ramai orang kot
tahap malu gler time 2
tapi niat nak datang ziarah kan
memang mase kteoarng sampai 2 mayat tak sampai agy
aku duduk sebelah makcek die dan borak ngan makcek die pasal arwah
dalam setngah jam mayat pon sampai
aku pon bace yaasin sambil menangis
memang tak dapat tahan agy
pas 2 makcek arwah tenang kn aku (pujuk aku)
time nak kapan kan mayat memang bapak sedey kot
tengok muka die dibaluti ngan kapas kapas putih suci
memang xdapat bayang kan
muka arwah tenang jer
sampai sekarang aku memang tak boleh lupe rupe arwah


thanx ican sebab bagi sayer semngat time sayer down dulu
thanx sebab wat sayer bahagia walopon semntara
al-fatihah untuk arwah
semoge roh nyer di cucuri rahmat illahi
dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman

AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment