My Alienssss

05 October 2011

cerita si GONJENG dan si BLURR!!!

nape la tibe tibe sayer tertarik dengan title nie
cerita dongeng mongeng
"CINTA SI GONJENG DAN SI BLURR"
muahahhahhahaha
aku tak pasti dorg da declare tutt tutt ker belom
aku tak pasti bile
aku tak pasti bagaimana
aku tak pasti dimana
n aku xpasti ape ape la pasal dowg
lau nak taw g tnyer tuan empunya bdan k
dorag boleh di kategorikan 
pasangan paling PEMALU
pemalu????
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tidak percayakan
ahahahahahhahahaha
 ermmmmm 
meh meh sini aku popular kan pasagan nie


 hah!!nie la si GONJENG 2
*APIS HAFIDZ*
agak agak sewel la gak


nie plak pasangan si GONCENG 2
si BLURR
*ZATTY UMIRAH*
sesangat sangat blurr



2 la die si BF dan si GF 
yang konon2 sayer kate pemalu
pemalu makne disebalik nyer
muahahaahhaha

puas si zatty dan si apiS pasal cerita korg nie?????


No comments:

Post a Comment