My Alienssss

05 October 2011

padan tak pasangan nie???

aku just nak tnyer korg jer pasal pasangan nie
aku nak mintak pendapat korang
aku memang suke dorang bersama
tapi masalahnyer dorang lmbat bebenar nak declare nyer
alaaa declare tu la
paham paham jer la
sumpahh aku memang suke dorang bersama
pada pendapat korang pulak macam manew??
sepadan ker tak???
macam pinang di belah seribu tak??
pasangan serasi tak??


 yang nie "si BOBOY" nyer
*SYAHMI AHMAD*
hensem kan??
sengal sengal ubi banyak


yang nie plak pasangan si BOBOY
"si GEGURL"
*SYAMILI MAJID*
cantek kan???
suke senyum jer
manis jer muka die kan...



dah tengok kan??
bagi korang korang kan dorang nie serasi tak???
serasi kan??
aku sah kan hubungan dorang
ramai yang tak sabar nak dengar keDECLAREan dorang
cepat cepat la wahai "si BOBOY" dan "si GEGURL"
aku doakan korang bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat
aminnnnn

No comments:

Post a Comment