My Alienssss

13 December 2012

Terharu Mak cek !!

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

Happy Happy Happy !!! Aiii kenapa kemaen happy bebonar nie.. Apesal dapat durian runtuh ker cik Anum oii??? heheheh...Yang penting aku happy giler dari semalam sampai ke hari ini.. Maybe sampai bila bila... hehehe.... Terharu Mak Cek!!!

Firstly nak cakap "Thank You dekat Si Dia <3 sebab bagi kita hadiah besday..." hehehehe... Thanks sangat sangat.. Tak tahu nak cakap macam mana lagi... Rasa nak menanges macam syamili lembik pun ada.. Rasa nak menjerit macam nana sengal pon ada... Rasa nak gelak kuat kuat macam zatty gedik pon ada.. Rasa nak marah macam nenek wardah menjerit pun ada.. Aikkk kenapa nak marah pulak?? Orang dah bagi kau hadiah yang kau heboh nak marah orang tuh kenapa.... Ish3!! Bukan marah sebab geram tapi marah sebab happy... Marah manja lah kata kan... muahahahaha....

Okay okay sabar sabar semua.. Aku tahu ramai yang tertanya tanya hadiah apa yang aku dapat sampai semua perasaan keluar nie... Hmm nak tahu tak... Nak tahu tak tak?? Si Dia <3 kan kan kan... Si Dia <3 kan bagi kita kan kan kan... Bagi kita kan kan kan.. Anum Stop It!!! Buat marah semua orang jer.. Bukan setakat marah terus tekan kotak "x" sebab malas dah nak tunggu lama lama dengan kelalutan aku.. Pergh!!! Tatabahasa tak menahan.. Menanges cikgu BM aku dulu.. hahaha... Lets Continue Babe!!!

Si Dia <3 kan kan bagi kita kan kan "TABLETTTTTTTTTTTTTT"........ Apa?????? Terharu Mak Cek!!!! Menanges menjerit jerit dah nie... tskk tskk... Tarik nafas lepasss.. Tarikkkkk Lepas...... Lega!!!! Yer kita tak tipu Si Dia <3 bagi kita tablet.. Tapi bukan yang mahal lah... Made in China jer.. Okay lah tuh.. Janji aku ada... Kau ada?? huhuhu... Dia cakap "Buat apa nak beli mahal mahal kalau setakat nak main game... Baek beli yang made in china janji dapat main game".... Betul jugak cakap die.. Daripada aku beli Ipad, Galaxy Tab bagai tapi semata mata nak main GAME jer nak buat apa kan.. Membazir!!! *gambar tab nanti aku upload*

Semalam pakcek posman kesayangan kita hantarkan.. Tapi mak kita yang amek kan sebab kita dekat kedai masa tuh... Apa lah pakcek nie hantar lah masa kita kat rumah baru lah syiokkk... *baca dengan nada GEDIK* hahaha... Balik balik balik jer rumah mak kita tunjukkaan satu bungkusan dekat atas kerusi... Muka bajet happy tapi masa tuh kita tak tahu pun apa benda itu dan sapa yang bagi... Muka bangga macam tahu tahu jer... Bukak bukak jer sampul pos laju tuh nampak kotak besar.. Aihhh!! Apa nie.. Bukak kotak OHHHEMMMJIII!!! Betul ker nie?? Atau aku mimpi?? Tampar tampar pipi amek pisau hiris tangan.. Okay aku tipu kat situ.. Betul betul betul aku tak mimpi... hehehe... Terus telefon Si Dia <3 tanya pasal benda nie.. Padamula die buat macam tak tahu.. Tapi aku tak percaya... Sapa lagi nak bagi kalau bukan Si Dia <3 kan kan kan... Last last mengaku jugakk.. Menanges lah gak masa tuh.. Siap dapat pujukan manja lagi.. Dia beli benda tuh dengan hasil titik peluh die selama sebulan dia bekerja dengan bapak dia.. Kira first salary lah.. Thanks awak!!!

Saya akan jaga benda tuh macam saya jaga nyawa awak.. Eh3!!! Silap silap.. Nyawa saya.. Kalau nyawa awak saya jaga dah lama awak mati.. hehehe... Sayang sama awak berbillion billion kalinya.. Nanti kita keluar dating yer... Dah lama tak jumpa awak... Miss you a lot!!! I love u Sayang!! <3 <3 <3 <3 <3




p/s: second salary belanja kita Big Apple pulak okay.. hehehe.. Gurau jer .. Peace!!! ;)

No comments:

Post a Comment