My Alienssss

09 December 2012

Hari Jubah...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....


Hello Helli Hellu semua semua sekalian.... Sehat tak??? Aku sehat jer sebab baru genap 19 tahun... Aku dah dewasa!! Yahooo.... Bajet macam dah tua sangat jer kan... Padahal bawah 20an lagi.. Poyos Poyos.. :)

Hari nie kan kan kan kan... Aku pakai "JUBAH".. Alim tak alim tak?? hehehehe... Saja saja jer nak pakai jubah sebab dah lama beli tapi tak tahu nak pakai time bila... Tadi pergi umah kawen sedara kat Kem Terendak cuba lah pakai jubah tuh... Lain daripada yang lain pergi umah kawen pakai jubah... Selalu pakai baju kurung jer.. Bohsan!!!! Perubahan tetap ada bila umur dah cecah 19 tahun nie... Dah dewasa kan... hehehehe

Tapi memang best giler lah pakai jubah nie.. Aku baru terasa nikmat pakai jubah.. Tapi kalau aku teruskan nanti orang cakap aku tukar secara mendadak pulak kan.. Macam nak menunjuk nunjuk jer... So marilah kita tukar secara perlahan lahan.. Tapi rasa macam tak sampai jer seru lagi.. Kenapa?? Kenapa?? Kenapa??? Doakan lah untuk anum okay.. :)


Abaikan si kenit yang suka menyibuk time nak ambil gambar sorang sorang... :)

Wow!!! terasa macam ustazah Norbayah pulak... HAHA

Jangan tiru aksi sebegini apabila memakai jubah...

Sopan kan kami?? Thanx.. :)

Ayu nyer tudung kelabu tuh??

Kami empat sekawan sekepala sebody..

p/s: kenapa aku rase diri aku sangat comel time memakai jubah.. :)

No comments:

Post a Comment