My Alienssss

05 December 2012

Congrats........

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

Hari nie mood banyak happy... Sebab aku bakal jadi Aunty sekali lagi... Aku bakal dapat anak buah yang ke 4... Wow ramai gak anak anak buah aku sebenarnya... heheheh... Aku suka budak budak.. Tapi aku benci budak budak yang degil... Bila lah turn aku nak suka anak aku sendiri... hahahah... Oppsss chop chop aku takda calon suami lagi so bermakna aku takda calon anak jugak... muahahahaha...

Congrats akak dan abg Afnan sebab bakal jadi "MOMMY" dan "DADDY" yang baek.... Dan congrats jugak dekat aku yang bakal jadi "AUNTY" yang comel dan friendly.. Nak jugak tuh.. hahahah... Akak dan abg Afnan kawen pada 11/12/2011... Belum setahun lagi perkahwinan mereka dah dikurniakan dnegan seorang ahli dalam keluarga... Tak sabar rasa hati nak tengok muka anak dorang... Comel tak comel tak?? Ada macam muka aku tak?? Aii kejap kejap nie sapa yang mak n ayah baby tuh?? Takde kena mengena dengan aku lah.. So nak tak nak memang tak da lah iras muka cina yang comel nie.. *perasan lagi perasan lagi*



Mom-to-be  :)
*majlis akad nikah 10/12/2011

Congrats to be Mummy dan Daddy

Tema merah dan hitam
*MY FAMILY*

After 11 months ago, the results is.............................














Taraaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Positive!!!!!!!!!!!!!!
* 2 months*

Yahoooo aku bakal jadi Aunty yang comel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p/s: Akak jaga diri leklok taw.... semoga ibu dan bayi dalam kandungan sehat walafiat.. Aminnnn... :)





No comments:

Post a Comment