My Alienssss

02 December 2012

Tahniah Harimau Malaya....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....

Hilang suara sebab dok asyek menjerit sana sini "GOAL" "GOAL" GOAL" dan asyek marah maki hamun sebab pemain lalai... Yang paling geram dengan pemain Indonesia yang tak pape tah gelabah jer semacam.... Macam tak pernah dapat bola jer tengok.. BIila time dia dapat free kick  corner kick tuh tak sabar sabar nak tendang gelabah ayam cap anjing jer... Hmmm  :P

Tapi pape pun tahniah buat pemain Malaysia ( Harimau Malaya) yang menang semi final dengan Indonesia semalam 2-0... Walaupun baru semi final tapi aku bangga sebab Malaysia menang jugak woii... Dapat masuk final jugak.. Bangga aku jadi rakyat permenant Malaysia.. hehehehe... Tahniah buat Malaysia seribu kali... Nak menanges tengok Malaysia menang malam tadi.. Malaysia memang the best lah... I love you Malaysia!!!

Walaupun pemain Malaysia banyak sangat lalai time bola sampai tapi tak pe setiap manusia melakukan kesalahan.. Depan tv semalam aku duduk tengok bola sebab nak rasakan diri nya macam dalam Stadium Bukit Jalil Kuala Lumpur.. Memang berpinar lah mata nie sebab cahaya tv.. Dah lah aku rabun tambah dengan cahaya tv memang ngam ngaummm lah macam Harimau Malaya... Semangat Harimau Malaya rabun naik pun tak kesa... Poyo jer kan bunyi nyer.. muahahahaha...

Mata aku lain tak bukan asyek perhatikan pemain harimau malaya Wan Zack Haikal Wan Noor... Memang handsome giler lah... Tapi takde lah sampai tahap sawan babi lagi... hahahah.. Walaupun korang semua cakap dia tak handsome tapi di mata seorang perempuan yang ikhlas mencintai  Wan Zack adalah seorang yang sangat handsome dan jambu... Memang dia banyak kali gagal dapatkan bola dan lalai tapi tak pe janji awak masuk sampai ke final.. huhuhuhu... Walaupun kau dah ada GF tapi aku bukan nak buat kau jadi suami aku pun... Aku just nak buat kau jadi ilham aku tengok bola untuk sokong Harimau Malaya...hahaha..


Wan Zack Haikal Wan Noor
*handsome kan*











Pemain Malaysia (Harimau Malaya)

Piala yang akan Malaysia menang insyaallah!!

Jurulatih yang berkerja keras demi Malaysia _ Raja Gopal


batapa ramai nya penyokong Malaysia

MALAYSIA boleh!!!

semangat Harimau Malaya
Spongebob dan Patrick pun sokong Malaysia Harimau Malaya..

p/s: Sokong lah Harimau Malaya time final nanti..:)





No comments:

Post a Comment