My Alienssss

30 December 2012

Selamat Hari Tua Kawan ! ! !

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...


Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Zatty Umirah Misbah,
Allah selamatkan kamu....



Selamat hari jadi,
Selamat hari jadi,
Selamat hari jadi Zatty Umirah Misbah,
Selamat hari jadi.......



Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to Zatty Umirah Misbah,
Happy birthday to you......



Selamat hari tua.... Happy birthday Zatty.. Sweet 9teen... Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki selalu... Kan best kalau dapat sambut besday kau depan depan mata aku... Teringin nak baling tepung, telur, gula dekat kau terus gaul gaul jadikan adunan sebati macam nama kau Zatty dan goreng kau macam cekodok.. hahahah... 


Aku happy giler dapat kenal dengan kau walaupun tak lama tapi persahabatan kita mesti kena kekal... hehehe... Melayan perengai gedik kau memang satu cabaran bagi aku tapi alhamdulillah aku dapat mengharungi nya dengan tabah... Poyo giler kan ayat aku... 

Penutup segala hari setiap tahun mesti best dan ditunggu tunggu oleh kau sebab besday kau last year.. hehehe.. Mesti merana nak tunggu kan.. Macam aku tunggu besday aku tapi alhamdulillah selesai jugak 18 tahun aku.. Sekarang kita dah 19 tahun macam Mili, Wawa dan Nana.. hehehe.. Kita dah matang!! Hoooreeeeyyy!!! Matang lah sangat.. :P


Happy Birthday Girl !!!


p/s: Selamat Tahun Baru semua.. Semoga azam sebelum sebelum nie dapat dilaksanakan tahun depan.. Aminnn... :)

No comments:

Post a Comment