My Alienssss

07 December 2012

Sakit Hadiah Birthday Girl....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia....


Sekian sudah Hari Matang yang di tunggu tunggukan selama ini... Seperti yang sedia maklum hari ini adalah Hari Lahir aku... Happy Birthday Anum :)..... Ceeewaaahhh !!! Sendiri punya besday sendiri ingat sendiri wish..... Kelakar kan.... hahahaha.. Itu menandakan aku masih ingat akan diri aku yang comel ini... Aku masih sedar umur aku makin meningkat dari tahun ke tahun.. Selamat Hari Tua Anum.. Chillll !!!

Malam tadi dari pukul 1200 malam sampai sekarang tak putus putus orang wish besday aku.. Thanx you a lot sebab ingat aku lagi..... Ada yang wish by FB, Ada yang wish by TWEET TWEET, Ada yang wish by CALL, Ada yang wish by SMS dan ada yang wish depan depan mata... Happy sangat sangat sebab ada yang ingat aku lagi..

Tapi malang nya besaday aku kali nie aku dalam keadaan yang kurang sehat.. Time besday aku pulak period keluar saket sengugut sangat sangat.. Aku terpijak kaca sampai susah nak jalan.... Aku   kurang selera makan... Saket rinduuu.. Aikkk termasuk sekali pulak.. Tuh kes gatal dah tuh.. hahahah.. Memang kurang menyehatkan lah sempena besday aku... Maybe tahun nie aku semakin matang tuh sebab macam macam dugaan yang datang.. Hmm tak pe aku terima seadanya.. Allah sayang aku tuh sebab die uji aku.. Aku kuat kan!!! :)

Tapi alhamdulillah sangat sangat.. Saket saket aku pun family tetap berada di sisi aku selalu.. Dorang siap nyanyi ramai ramai dan taburkan bedak atas badan aku.... Haish!!! sepatut nya orang tabur tepung kan.. Tapi disebabkan tepung kasar dan boleh mengakibatkan kegatalan pada tubuh badan so kiteorang decide main bedak jer lah.. Nie semua keje si kenit tuh lah.. Dia yang mulakan dulu main bedak.. Ish!! Memang nak kena taw si kenit nie..


Happy Birthday Aunty Anum....... :)

hah!! ini lah si kenit yang dimaksudkan.. HAHA

Buruk giler muka aku time nie..
abaikan abaikan...

Abaikan mata sepet saya sebab saya terlampau happy..

Manja kan si kenit nie...
Dia wish "HAPPY BIRTHDAY AUNTY ANUM"
Si kenit nie dah macam Hantu Kak Limah Balik Kampung kan kan kan.. :)

Muka after di make upkan si kenit
Thanx Dear!! :)

Habis satu badan mandi bedak...
Naseb bedak wangi... :P

Happy Birthday Aunty Anum :)
Aku happy giler dapat family sporting macam nie.. Walaupun di raikan tanpa kek hadiah mahupun jamuan yang besar besaran tapi dengan sambutan mandi bedak nie aku sangat happy.. Sekurang kurangnya ada jugak orang nak sambut besday aku kan kan kan *nanges nanges terharu*.... Aku happy... Ibu aku cakap die nak bagi hadiah Teddy Bear besar yang aku dok idam idamkan.... Hmm thanx ibu!! Sayang sama kamu Ibu... Kawan kawan aku nak buat party untuk aku Isnin nie.. Thanx jugak yer.. Happy giler dah besar.. Besar sangat ker?? huhuhuhu

Harapan pada besday aku kali ini adalah :

  1. Nak jadi seorang yang MATANG...
  2. Seorang yang sangat COMELLL.. :P
  3. Independence is important..
  4. Hormat orang tua walaupun tua sehari dari umur aku...
  5. Nak kawen!!!!!! *gatal*
  6. Nak rajin berblogging dan bermuka buku..
  7. Rajin mencari nafkah untuk anak anak..
  8. Taat pada Ilahi...
  9. Seorang yang senyum sentiasa ada di bibir..
  10. Peramah!!!!!!!!!! :)

Harap harap semua yang dilistkan akan menjadi kenyataan.. Dan akan menjadi lebih baik dari yang sebelum belum nie... Maturity comes first !!!


           "Kematangan diutamakn, Kecomelan didahulukan, Keperamahan tidak dilupakan"



Motto baru hidup Anum Abu Bakar.... Motto lama " Gedik Itu Comel" masih di pakai ganti lagi.... heheheh.. Thanx kepada semua yang wish besday aku.. Aku sangat sangat berhutang budi... Aminn.. :)


p/s: semoga tahun depan lagi best dari hari ini.. :) Nak Teddy Bear besar 2x ganda dari aku.. Please!!! :'(





No comments:

Post a Comment