My Alienssss

29 June 2012

ULSER !


ULSER ! ! kenapa kau serang mulut aku..kau pegi lah serang mulut orang laen..aku tak kuat lah nak tanggung kau banyak banyak dalam mulut nie..saket taw tak (muka bengis)..kalau setakat kena satu takpe nie dua sekali kau tumbuh dalam mulut aku..saket lah..cepat lah kau berambus dari mulut aku..sejak kau hidup dalam mulut aku nie aku tak nampak comel pon taw..sebab air liur aku asyek nak meleleh jer..air liur aku pon tak sanggup nak hidup ngan kau satu rumah taw (air liur pon meleleh)..kadang kadang aku tak perasan air liur aku jatuh sendiri taw..kalau jatuh depan orang malu lah aku..sekarang aku cakap nagn orang tutup mulut aku pakai sapu tangan taw sebab takut air liur aku meleleh depan orang..kau memang memalukan aku lah..sampai ade someone bahan aku dengan air liur aku yang asyek meleleh nie taw..setiap kali jumpa die mesti aku kena bahan taw..aku tak kesian tengok aku ker hah ? ? aku malu taw tak..takpe takpe aku lepaskan kau pergi dengan tenang dari mulut aku..kau pergi jauh jauh dan jangan kembali balik..jangan pandang belakang congkak..eh3 !! abaikan yang congkak tuh..biasa lah kalau cik anum kita dah berceloteh memang semua benda nak di kaitkan..yang takde kaitan pon terlibat sama..kadang kadang kesian sebab tak bersalah pon kena terbabit sama..hah ! !tengok kan dah masuk cerita laen tuh..laen akli jangan sesekali bagi topic kat cik anum kita nie..mulut dah macam radio karat yang tak leh nak off dah..asyek on jer memanjang..dah memang lari topic nie makcik oii..senang senang biar aku tutup story lah..semua tak suka time aku bukak cerita..tapi ramai pulak yang tanya kat aku “bila nak update baru” “bila nak story cerita baru” “update lah ngah boring nie”..banyak songeh pulak korang semua nie kan..dah dah aku nak fullstop dah nie…………………

p/s : jangan biarkan ulser tumbuh dlam mulut anda..

No comments:

Post a Comment