My Alienssss

28 June 2012

I'M in love !!


Hah !!!!! aku tak tahu nak cerita lagi kat sape benda nie.. Nak cerita kat manusia malu dan tak percaya dorg boleh simpan rahsia ke tak.. Nak cite kat parents algi lah malu sebb nie hal remaja.. Senang2 cite kat belog aku nie jer lah.. Sape sape bace pon dorang tak kan tanya bnyak siapa dia ayng aku nak cite.. Budak mane.. Just baca dan tutup mulut okay.. Aku dah jatuh cinta kat someone !!! OMG !! mesti sume Tanya sape dia kan.. Yang tuh aku tak akan gtaw..malu doe!! Ada someone yang dah mencairkan hati aku.. Dia study lagi sekarang nie sem 4 ker 5 tah.. Lupa lah.. Dia budak  Kolej ****a.. Dulu aku tak suka dengan perangai dia sebab die macam berlagak..tapi sekarang dia dah cair kan hati aku sampai coklat kene air panas.. aku suke giler tengok time die senyum..tapi yang pelik dia nie susah sangat nak senyum.. tapi sekali dah senyum cair doe.. tuh sebab aku suka tengok die senyum.. rupa die pun not bad lah.. sedap lah mata memandang.. tapi buat masa nie nak sampai ke tahap couple couple nie tak lagi kot.. nak kenal kenal hati budi dulu..nnti menyesal tak tentu pasal.. dah dah lah cukup lah tuh..malu lah..kita fullstop sampai sini je okay.. zip mulut tuh nnti menyesal..hahahahahah..okay aku chow dulu..k bubye uolls.. daa~~

1 comment: