My Alienssss

29 June 2012

Ipad2 dan lappy !!



Lappy tetap lappy..ipad2 tetap ipad2..tuh lah sejak dua menjak kau(lappy) buat hal aku memang dah berniat nak tukar lappy yang baru..tapi bila difikir fikir kan balik baek aku beli ipad2..ipad2 baru jer RM1119..kalau nak beli lappy baru mahu guna RM2000++..mana pulak aku nak cekau duit nie..tapi kau jangan sedih aku tetap sayang kau sebab dah 3 tahun lebih kau hidup dengan aku..makan minum kita berkongsi bersama..kita tidur bersama..sebab kau lah aku leh beronline facebook, twitter, berbelog belog coretanceritaanum, youtube, dan macam macam lagi..sebab kau jugak lah aku boleh skodeng facebook orang..boleh jumpa cinta muka buku..aku tetap sayang kau macam nyawa aku..aku tetap akan hias kau macam puteri..walaupon kau selalu buat hal dan naikkan kemarahan aku time aku memerlukan kau tapi kau berusaha menolong aku sampai aku siapkan kerja aku..thanx k ! ! tapi aku memang dah lama berniat nak beli ipad2 cuma modal tak cukup lagi..sekarang sejak aku kerja nie Alhamdulillah lah aku ada lah gak duit simpanan..tapi duit duit tuh lebih memerlukan kearah lain pulak..hmm alamatnya niat untuk beli ipad2 tuh mugkin niat 2013 lah kot..insyaallah ! !suka lah kau dengar aku cakap aku tak jadi beli ipad2..tapi aku tak janji k..mane lah taw modal cukup untuk beli ipad ker..aku akan beli tahun nie jugak..ada ipad2 nie senang sikit nak beronline dan maen game..tapi kau tetap penting bagi aku..sebab kau boleh simpan banyak banyak gambar aku..kau boleh segala galanya lah..aku tetap sayang kau..tapi kau kena janji jangan buat perangai yang aku tak suka kalau kau nak hidup dengan aku selama lamanya..tapi insyaallah kalau aku beli ipad2 nanti kau boleh berkawan dengan dia..heheheh..tuh lah kesah ipad2 dan lappy cik timah nie..nie lah dinamakan “Cik Timah Radio Karat”..ada jer cerita yang dia nak bagi tahu orang..sehari kalau takde cerita tak sah dalam hidup dia..memang kepoh lah cik timah nie..mulut macam burung murai tercabut bulu..pot pet pot pet..macam woody woodpecker tengah gerudi pokok..macam donald duck time marah..macam ayam betina after bertelur..macam kucing jantan tak dapat makan sebulan..macam siska bawang merah gagal melakukan kejahatan..macam macam apa jer lah..yang penting kata saintifik nya “MINAH KEPOH”..sekarang cik timah nak berhenti kepoh lah..nanti semua orang benci cik timah pulak..membebel jerk an..oaky cik timah sudahi dengan assalamualaikum w.b.t…

No comments:

Post a Comment