My Alienssss

10 June 2012

Be Mine ! ! ! !


Bermula di facebook
You IM I dulu taktahu malu
I malas nak layan
So I buat tak tahu
(awak perasan tak ayat nie same ngan awak time nak mengurat/usha saya dulu kan ? ?saya malu tapi mahu…awak asyek IM saya jer..tapi saya tak pernah nak layan awak..awak mintak no saya bnyak kali..tapi alasan saya cakap ”saya tak pakai fon”..pelik jer kan ! !)

You terus cuba dan mencuba
Sehingga I jatuh cinta
Gatalnya diri you
Membuat I terjatuh
(bagus lah usaha awak selama nie…tak pernah berputus asa…awak berusaha buat saya tertarik menarik kau memang da boom…saya pada mula malas nak layan..tapi awak berusaha mendekati saya sampai saya tangkap lentok kat awak…gatal lah awak nie ! !)

Bila kita dah start mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang panjang
Makan dan tengok wayang
(awak dah berjaya wat saya tangkap leleh kat awak…bagus lah !! first time awak ajak saya keluar ngan awak..awak bawak saya pergi lepak pantai…masing masing malu padamula..tapi bile saya dah start tanya macam macam baru lah dengar kekepohan mulut awak…hehehe…next keluar awak belanja saya makan and tengok wayang..bukan setakat tuh jer awak siap belanja saya beli baju lagi !! hehehe..thanx awak ! !)

Sikit sikit  jer  I merajuk
You selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
I cuma test you saje
(saya taw saya memang selalu merajuk..sampai awak cakap saya anak manja lah anak mak lah bagai…tapi sebenarnya saja nak test awak nie penyabar ker tak..mane lah tahu awak baran ker sebab saya selalu merajuk…ingat saya tak suka orang panas baran !! remember that..)

Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
(saya taw dulu saya jual mahal kat awak…tapi sekarang saya tak boleh tanpa awak disisi saya..awak kekuatan saya…awak selalu ada time saya susah dan senang…tuh sebb saya sayang awak..time saya jatuh n susah awak datang menghulurkan tangan membantu saya menyelesaikan masalah…saya tak nak kehilangan awak…awak selalu berada dalam hati saya sampai bila bila…walaupon saya dengan org lain sekali pon…hidup tanpa awak memang tak sempurna..awak perfect !!)

Dalam pada I gembira
Sometimes I feel so sad juga
Cause you dah berpunya
But I always want you to be mine forever
Please be mine forever……… <3 <3 <3
(saya memang gembira kenal, jumpa, berkongsi hidup ngan awak…tapi saya tak nak kesedihan dan kekecewaan saya disebabkan awak ada orang laen yang boleh gntikan hidup saya di hati awak…awak saya punyer !! andai satu hari awak milik orang laen… tapi dalam hati saya awak tetap milik saya selamanya…tolong jadi milik saya selamanya !!!!! <3 <3 <3)

REMEMBER ! ! I LOVE YOU NGOKNGEK . . .
 
MUHAMMAD SYAZWAN NIZAM BIN ABDUL RAHMAN . . .

1 comment: