My Alienssss

26 June 2012

KAWAN KAWAN KAWAN KAWAN


KAWAN KAWAN KAWAN KAWAN..
Semua orang kita kena jaga hati masing2..
Yang ini kita nak jaga yang sana kita nak jaga..
Macam mana nie..
Sebelah sini kawan aku sebelah sana pulak kawan aku jugak..
Tapi kenapa lah aku tak leh satukan korang semua..
Kawan time sekolah rendah memang tak tahu lah macam mana..
Semua dah berpecah dan takde pon contact sesame sendiri..
Kawan time sekolah menengah tak taw nak cakap mcmc mane..
Kadang2 wujud kadang2 tak..
Tapi nasib baik kita still contact dan keluar sama2..
Kawan time kolej dulu contact tapi dah tak jumpa..
Aku memang nak jumpa korang tapi tak de mase lah..
Kawan suka dan duka aku dah habis belajar..
Jumpa pun time dorang datang Melaka.
Acaner tuh ??
Korang kalau nak jumpa aku selalu lah mai Melaka okay..
Duduk lepak lepak dengan kornag memang sampai subuh pun tak akan habis..
Melayan karenah abg ali yang giler2 tapi kadang2 serius..
Melayan amin yang asyek nak saketkan hati aku jer..
Ade jer yang tak kene tentang diri aku nie..
Melayan adek lagi tak habis2..
Suka sangat melayan baby girl dia tuh..
Melayan mubin lagi lah..
Asyek gelak jer walaupun cerita tuh sedih..
Takde perasaan..
Kawan nie kadang2 memang best tapi bile jumpa yang kawan makan kawan..
Benci nya aku !!!
Biar lah kita hilang pakwe jangan kita hilang sahabat2 kita..
Pakwe senang nak cari tapi kawan baik memang paling susah nak cari kat dunia nie..
Aku kalau ada kuasa aku nak kumpulkan kawan2 aku dari tadika sampai lah sekarang..
Aku nak gelak ketawa dengan dorang puas2..
Aku nak gossip2 dengan dorang puas2..
Tuh pun kalau aku ada kuasa lah..
Hai kawan sahabat rakan..
Kau memang penting dalam hidup aku..
KAWAN KAWAN KAWAN KAWAN..

No comments:

Post a Comment