My Alienssss

14 May 2013

No Title

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...



Kenal saya lagi tak???? Tippah Gedeboom??? Anum Abu Bakar?? Coretan Cerita Anum?? Ye ye  ye ye... Kesemua tuh memang nama samaran saya... Macam macam orang dan macam macam gelaran dorang bagi saya.. hehehe * maluu* ^.^

Memang lama giler kan saya tak menghupdate ape yang patut kat sini.. Takde story terhangat dah... Takde yang meleTOP kat sini... hahaha... Bukak facebook tengok ada jer org tunang kawen mengandung beranak... Bukak twitter ker blog ker sama jer... Semua cite benda sama.. Yang paling banyak cerita tunang plus kawen... Al maklum lah hampir ke school holiday memang ramai lah yang buat tempahan kawen dan tunang kan... Bilik untuk Kursus Pra-Perkahwinan tuh jangan cakap lah kan penuh jer setiap hari Sabtu dan Ahad.. Sebuk tok imam sekarang nie.. hehehe

So bila baca story bahagia masing masing tup tup hati kecil saya berkata " Hah!! kau bile lagi si Tippah oiii?? "... Eh3 ape nie... Saya muda lagi kott... Muda sangat ker saya nie?? Now i'm 20 years old.. And so?? Dah lepas lah nie kan... hahaha.. * gatal* Memang dah lepas tapi calon nyer dah ada?? Duit dah cukup?? Dah ready nak jadi isteri mithali?? Isteri solehah?? Dah ready nak jadi seorang ibu solehah?? Macam macam soalan timbul.. Kalau boleh jawab kesemua soalan dengan jawapan tanpa ragu ragu so you're so ready.. hehehe... Ayat english tunggang terbalik.. hahah..

FYI lah kan... Saya nak jumpa bakal mertua pon saya tak ready apa lagi nak jawab semua soalan tuh.. hahaha.. Macam mana lah nak jumpa bakal Mother In law nanti...  Serammm kau nyahhhhh!!!! Nie gatal gatal nak kawen memang lah serammm.. hahaha :P



layak ker muka cm nie nak kawen???



p/s: kepada bakal mertua semoga merestui hubungan kami.. Sayangilah saya seperti menantu kesayangan.. hahaha


Chow dulu nak pergi amek adek kat sekolah.. Bubye!! :)





No comments:

Post a Comment