My Alienssss

08 April 2013

Sedih......... :'(

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia......


Dah lama sungguh saya tak hupdate entry kan.. Sifat pemalas dah datang balik.. Aikk bukan dari dulu ker saya memang pemalas... Kemaen saya lagi uollls... hehehe.. tak tahu lah ape mimpi malam nie rajin tetibe nak menghupdate cerita pulak.. Tajuk pon sedih jer.. Okay okay sekarang mulakan dengan menanya khabar korang semua.. Uolllss sehat tak?? Alhamdulillah.. :)

Okay saya mulakan dengan aku okay.. Aku kan kan kan kan kan kan.. Lima minit kemudian kene penumbuk sebab melambatkan cerita.. hehehe... Aku sedih sangat.. Kenapa dia dah berubah erkk?? Dia dah lain sangat... Dia dah tak macam dulu.. Dia sekarang macam dah muak dengan perangai aku.. Tuh lah aku nie gedik sangat.. Manja terlebih bebenor.. Asyek nak merajuk jer.. Nak perhatian lah katakan.. Ish!!!! Padan lah muka aku.. Hurmmmmm..

Aku nak dia yang dulu.. Nak yang dulu.. Tak kira tak kira nak yang dulu dulu jugak... Tak nak yang sekarang... Sekarang dia asyek nak mengamuk mengamuk marah marah.. Tuh jer lah keje dia taw.. Patu alasan tak nak gaduh tak nak gaduh... Bukan aku nak cari gaduh dengan kau.. Aku just tanya jer.. Pastuh perempuan adat lah ade sifat cemburu tuh... Kalau girl takde perasaan cemburu makna nya that girl tak sayang kau.. Kau lelaki kena lah faham keadaan macam nie.. Jangan asyek nak lepas tangan jer.. Pastuh bagi alasan yang sama... Muak taw tak.. Kalau rasa dah tak diperlukan lagi diri aku nie ape lagi ape lagi GO ON man!!!

Aku bukan jenis perempuan yang lembut asyek mengalah ikut langkah kau.. Aku keras kepala.. Kalai aku cakap A so A lah aku buat.. Kalau aku cakap B so B lah yang akan aku lakukan... Kau ego aku lagi ego.. Kau marah aku lagi marah.. Kau boleh letak gambar kau dengan perempuan lain aku akan buat jugak.. Tapi jangan sesekali kau tanya aku sapa lelaki sebelah aku tuh... Kau ingat aku perempuan yang ikut jer lankah laki macam "lembu kene cucuk hidung".. Hey!!! I'm not like that.. Remember !! I'M NOT LIKE THAT!!!!!!!!!!! 

Sumpah aku sedih bila kau layan aku macam nie.. Kau tak macam dulu lagi.. Dulu kau jenis penyayang now kau macam orang yang dah curang.. Itu lah salah satu punca aku malas sangat layan mesej kau.. Sebab aku rasa nak cari gaduh jer bila mesej dengan kau.. Aku mintak maaf lah sebab aku ada layan laki lain.. Tapi kau kena ingat aku layan sebagai kawan sebab aku sayang kau dan aku hormat kau sapa dalam hati aku.. Aku bukan jenis perempuan nak main kayu tiga sana sini.. Aku dah ada sorang aku akan jaga... Tapi tak salah kalau aku nak kawan kan....

Hurmmm dah lah menyirap darah aku kalau cerita pasal nie.. Aku mintak maaf lah kalau aku asyek nak marah2 kau.. Mood aku kurang baek sekarang..


Assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment