My Alienssss

16 May 2013

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...


Saya saya saya saya nak ucapkan "Selamat Hari Guru" kepada semua guru guru di Malaysia.. Terutama guru yang telah memberi ilmu kepada saya dan sabar dengan perangai saya dan kawan kawan saya... Tanpa guru siapa lah kami.. Guru bagaikan Ibu bapa kita.. Di rumah Ibu bapa kita adalah mak ayah kita.. Tapi di sekolah Ibu bapa kita adalah guru guru.. Terima kasih banyak banyak sebab mendidik kami dengan penuh kesabaran dan kasih sayang.. Walaupun perangai saya agak sedikit kenakalan di situ.. hehehe *malu nak mengaku*

"Selamat Hari Guru" buat guru guru di Tadika Kemas Rantau Panjang, SK Rantau Panjang, SMK Hang Kasturi, Pusat Tuisyen Era Lestari, PTPL Shah Alam dan Kolej Profesional Mara Beranang (walaupun tak lama kat sana)..... Walaupun dulu selalu buat cikgu menangis dengan perangai kami.. Pernah beberapa kali masuk bilik pengetua.. Pernah saketkan hati cikgu semua.. Pernah ponteng kelas dan ponteng sekolah... Pernah melawan cakap cikgu... Pernah mengumpat cikgu semasa belajar.... Saya memang jahat.. Tapi cikgu tak pernah putus asa mendidik saya menjadi seorang yang berguna dan baik.. Now, saya adalah orang yang berguna.. Terima kasih banyak banyak sebab memberi ilmu serba sedikit dekat saya.. Thank You Teachers!!!! :')


"SELAMAT HARI GURU"







p/s: Si Gemuk cepat lah kau membesar.. Tak larat nak layan karenah kau lagi.. :)










No comments:

Post a Comment