My Alienssss

01 November 2011

SEKARANG

papehal kite nangis dulu
memang sedih plus nak meraung time bace status die ari nie
aku online online terus keluar news feed  nama n status die

"yahoo tinggal dua orang....boleh lah jumpa dengan orang tersayang"

pastuh sume comment
"untung lah"
"semoga berbahagia"
"jaga die baek baek okay"
"jangan jadi pisang berbuah dua kali"
"tahniah...:)"
"jangan jadi macam dulu da lah wan"
"tumpang bahagia lah kawan"
"congrates wan"

apekah???
ape maksud disebalik nie sume??
nape perlu aku???
ya allah aku tak kuat....
okay lahh
kalau kau rase diri kau tuhh dah de pompuan laen
tak payah lahh kau heboh minta simpati cakap kau sayang aku lahh cinta aku lahh rindu aku lahh tak leh hidup tanpa aku lahh
poyo lahh wei jantan bodoh
sume tuhh ayat manis nak cairkan aku jer kan
tapi nape lahh aku bodoh plus lurus boleh tercair dengan kau
sekarang baru aku taw sape kau
cam s*** b*** f*** sume ade kat kau
aku merayu kat kau sangat sangat kau buang nama aku kat dalam kete kau 
n then letak name gf baru kau tuh
sayang sangat kau dengan pompuan tuhh kan
dulu mase aku dengan kau tak de plak kau wat status hari nie
"keluar dengan gf kesayangan aku"
"date dengan orang tersayang"
tak de plak kan
kau memang poyolahh jantan

kalau niat kau nak jeles kan aku bagai
kau lupa kan jer lahh
aku tak hamak lahh
kau ingat kau buat macam tuh aku menangis nangis nak kau balik
maybe tak la weyh
ape punyer manusia tah kau nie
naseb baek lahh aku jenis sabar
tak frust menonggeng
tak melalak macam giler meroyan
sebab kau jer


da lahh mlas aku nak layan jantan mcam kau
memang aku jujur dengan kau memang aku sedih bila kau buat macam nie
memang aku jeles
tapi aku cuba belajar kuat kan hati aku bukan sebab kau
thanx bnyak bnyak sebab kau ade time aku susah dan senang
halalkan segala topup, makan, minum, shopping kau belnjer aku selama nie
thanx sebab beli kete sebab aku
thanx sebab berjaya buat aku menangis bnyak kali
thanx sebab kecewakan aku
thanx untuk sume suka dan duka bersama

THANK YOU VERY MUCH!!

No comments:

Post a Comment