My Alienssss

22 November 2011

mr.A ? ?

sape mr.A tuhh???
sape die???
bila mase pulak kenal dengan mr.A ??
ish ish ish ish ! !
macam artis pulak siap ade mr.A nie
takpe takpe sekali sekala nak rase jadi artis kan
hahahahahahaaah

mr.A ! !
ermmm name singkatan diberi oleh syamili majid baru jer sebentar tadi
selama nie tak pernah pulak terpikir nak letak name tuhh
thanx syamili ! !
mr.A ! !
sedap jugak kan kan
dan aku mrs.A ! !
hahahahhaha
gatal pulak die nie malam malam buta nie

Mr.A dan Mrs.A ! !
same A pulak
kebetulan atau jodoh ! !
anum tolong lahh jangan gedik malam malam nie
menyampah taw tak ! !
aku memang dah suka mr.A tuhh dari awal kiteorang jumpe
pastuh di tegur aku pulak
tapi tegur biase biase jer lahh pasal study
pastuhh selalu senyum senyum time jumpe
selalu cari gado dengan aku
cari gado adelah hobi utama die
patuhh die panggil aku "DEAR"
ohemmjiii ! !
rase  melayang sekejap
tapi dengar cite sekarang die nak cari calon isteri terus
bukan calon gf okay
melepas suda ! !

mr.A ! !
suke dengan senyuman die
ketinggian die
muka korean mix jepun die
ketidaksombongan die
ape aku dah mengarut nie ! !
stop it ! !

to wardah roslen dan syamili majid
anum abu bakar nak mintak maap sangat sangat
sebab tak dapat nak simpan perasaan nie lagi
dan terpakse jujur dengan korang sume
anum memang anggap die abg saje
tak pernah lebih dari seorang abg
sebab anum taw umur kiteorang agak jauh beza nyer
so anum memang anggap die abg
mintak maap sangat sangat ! !
anum harap korang tak salah faham
anum sayang die pon sebagai seorang abang yang penyayang

okay bubye ! !

mr.A dan mrs .A ! !
221111 _ 0108 a.m

2 comments: