My Alienssss

25 November 2011

Last Day For Sem 1 di KPMB ! !

aku dah tak mau cakap bnyak bnyak
tengok dan lihat jer pic kat bawah nie
last day aku kat Saidatina Aishah for sem 1


bakul kolej bagi tapi dipudatkan semua barang

kosong kan loker aku
berbanding yang sebelum belum nie
hehehehehe
*abaikan kasut tuh*

beg nie berisi  fail fail penting

tuhh telinga bugs of bunny


koleksi tudung yang di kumpul selama satu sem di sini

barang barang yang masih tinggal

nie pulak barang barang kak opie yang nak bawak balik sarawak

nie jer lahh katil yang masih belum cabut cadar lagi
*katil mili (kuning) dan aku (pink)*

katil kembar ??
serepah kan
malu ! !

barang barang aku setelah di kumpul kan
meja belajar aku, mili dan kak mun

meja belajar wardah kak kinah dan kak opie

teddy bear mili yang tidak dilupakan

bakul dan baldi mili jugak sarat

loker mili yang kosong berbanding sebelum nie

barang barang syamili yang nak di bawak balik Gombak

baldi kecik, hanger dan makanan sampingan di dalam plastik

hanger, telinga bugs of bunny dan kerusi kecik lappy

katil dan loker bilik 7B

katil di bilik 7B yang akan di rindui

dinding meja belajar saya
jadul final exam dan pelekat transformers free mamie

pemilik belog dan pemilik barang di atas

pinggan, mangkuk, cawan, sudu dan garfu, tupperware, sabun dan span, botol air, jem
sume tuhh hak milik penghuni bilik 7B
sesi JULY-DECEMBER 2011

we love uolss ! !
L call O call V call E
LOVE !!!
*tangan syamili dan anum*



No comments:

Post a Comment