My Alienssss

23 October 2012

Pengkalan Balak...

Holiday bersama family adalah hari yang sangat mengembirakan... Tapi saya hupdate entry kali nie bukan sebab nak cerita pasal holiday sana sini... Tapi saya nak cerita about muka saya after dua hari bermandi manda di laut Pengkalan Balak... Mandi punyer mandi memang tak fikir agy dah muka hitam ker kulit mengelupas ker... Yang penting dapat mandi laut.. Apa yang penting ?? Dapat mandi laut.... ahahahahahahaha.... Mana mana tempat pergi pon laut is the best lah.... Time nak pergi tuh memang otak dah over excited sampai lupa nak bawak Sunblock bagi mengelak kulit muka daripada terbakar bak cahaya matahari yang terik... Tapi takpe lah yang penting saya dapat mandi... hehehehehe... Hitam Hitam Hitam Hitam muka saya.... Dimanakah Chinese Look saya ? ? perasan sekejap pulak... hehehehehe... Malas nak membebel panjang panjang tangan pun dah tak leh stop menari di atas pentas keyboard nie... So I want to Stop lah... see muka saya after dua hari mandi laut.........................................................


1st day mandi laut...

*kulit muka kelihatan putih plus bercahaya lagi*



2nd days mandi laut.....

*kulit muka sudah berubah warna (malu lah)*
>.<


anddd balik time...

*naseb baek ade bedak kalau tak hitam muka saya*


Hitam kan muka saya ?? malu lah... Dah2 tak mau tengok lama lama... Saya tahu saya Budak Hitam sekarang ! ! ! !

No comments:

Post a Comment