My Alienssss

22 October 2012

And NOW ............................

Dua tiga hari sebelum ini, anak buah saya suka sangat Boo Monster Inc sebab kami ikat rambut die mcm Boo (tocang ekor kuda dua).... Tup2 hari ini die terlampau suka kan Abang Salleh a.k.a Abang Sally dalam Upin Ipin.... Setiap jam setiap minit setiap saat nak tengok muka Abg Sally jer... sampai muak saya di buatnyer... Sedap sangat ker tatap lama lama muka si maknyah Sally tuh... Boo tuh kan lagi comel dari Abg Sally yang gendut tuh... hehehehe.. Time saya bukak Youtube semata mata nak tengok Upin Ipin mesti kene lajukan sampai ke part Abg Sally... Time takde muka si Sally tuh mula lah die menangis mintak "nak Sally Sally Sally"... Kadang kadang internet rumah saya low senang senang cakap lembappsss jer lah... So movie tuh Loading.. Tapi biasa lah budak budak kecik yang baru meningkat umur (2tahun) mane nak faham erti Loading ker internet lembabpppss ker... Yang die taw nak si Sally tuh jer... Saya dah mula naek angin sebab tak faham faham bahase orang cakap movie tuh Loading tibe tibe naek angin.. heheheheheh... Dah geram sangat dan tak dapat menahan perasaan geram nie saya mengadu lah kat mak die.. Ingatkan mak die akan terangkan secara terperinci tibe tibe mak die pun naek angin mara budak kecik tuh lagi sekali.. So budak tuh kene double mara.. jahatkan saya ! ! So saya dah tak tahan nafsu marah nie saya pun tinggal kan die dengan si movie Loading tuh.... Saya pun blahh dan teruskan kerja saya iaitu mengonline kembali muka buka saya yang saya tinggalkan... Naseb baek lah die baru 2 tahun... Kalau 12 tahun memang free free kena penyepak saya yang berperisa strawberry plus chocolate.... hahahahah..


Mane lagi comel ? ?


Si Boo yang bertocang dua....


Si Sally yang gendut.....



Saya memilih Si Boo yang bertocang dua..... hehehhehehe

note: saya mahu ke Toilet sebentar.. Berehat bersama kitkat..heheheeh

No comments:

Post a Comment