My Alienssss

25 October 2012

Lemang Time (Aidiladha)....

Hello Hello Hello....
Opsss!!! Assalamualaikum.... Kan nak Hari Raya Haji esok.. Kita kena lah bersopan sikit... Saje jer nak update belog nie sebb nak cerita lah sikit yang kite orang gotong royong nak raya esok..ahahah.. berlagak lah pulak kan.. Tapi di sebb kan mulut saya saket saya mals nak mmbebel pnjang panjang.. Just nak bg tengok gambar jer.. Tapi maaf lah tak banyak pun....



Pape pun gambar kami berdua mesti lah yang perlu di utamakan..... HEHEHEHE
Tapi di sebab kan si kenit yang masih pakai baju tidur sebab tak mandi walaupun sudah tengah hari tutup muka saya dan saya tidak puas hati saya letak lagi sekali gambar saya......



kami adalah PENYIBUK...
 Adik beradik yang mempunyai sifat kerjasama mcm trademark Wonderpets "Apa yang penting ? Kerjasama......."

abaikan si botak di belakang


nie nenek sedara kami

Si Botak sepupu kami yang kerja keras

bahan bahan nak masak ! !

and...... Lastly mesti lah si kecik busuk tak mandi.... Pape pun cerita mesti di khatamkan dengan si kenit tembam busuk nie.... Siti Aisyah ! !

Saya ingin sambung balik kerja yang telah digendala kan oleh saya sendiri...

No comments:

Post a Comment