My Alienssss

06 July 2012

kau memang lah !!


Wah wah wah kau !! kemaen besar agy pailang kau nak sound sound aku.. kau sape hah betina ? ? kau tak taw cerita sebenar kau diam ea.. kau jangan banyak bunyi.. jangan sampai kau menyesal dan malu dengan aku dah lah.. kau tak kenal lagi bf kau macam mane kemaen agy kau sebelahkan bf penipu kau tuh ea.. aku memang tak sabar nak tengok kau dipermaenkan dengan laki tuh.. mase tuh aku akan gelak besar besar untuk meraikan kau adalah mangsa after aku.. ahahahahahahhah.. kau jangan fikir bf kesayangan kau yang kau sanjung sanjung kan tuh macam bidadari akan sayang kau dengan hati dia yang ikhlas okay.. dia nak duit kau lah betina... tak kan kau tak sedar sedar agy yang dia asyek guna kan kau sebab duit kau.. makan kau payung dia.. beli ape ape kau payung dia.. tak kan kau tak sedar lagi pompuan.. bangun lah perempuan perempuan.. aku nak selamat kan kaum hawa macam aku nie jer daripada di tipu oleh kaum kaum adam yang tak de hati perut macam si A bf kesayangan kau tuh.. kalau kau nak bukti aku boleh bagi bukti yang si A nie pernah kaple dan kenal aku sape.. depan kau memang dia tak akan mengaku punyer.. takut salah lah tuh.. cuba lah fikir dalam dalam.. tapi aku tak kesa sangat pasal kaple atau kenal nie.. yang aku angin dengan kau nie kenapa pulak kau masuk campur hal aku dengan dia.. biar lah aku settle sendiri dengan dia.. kau sape hah ?? memang aku taw kau gf dia.. tapi baru gf lah betina.. belum lagi isteri dia.. jangan nak berangan jadi heroin lah.. kalau kau tak masuk campur hal aku dengan dia aku agak kiteorang dah settle kan benda nie secara baek dah.. tapi di sebabkan mulut kau macam cibai macam mulut longkang busuk benda nie jadi besar.. muka kau jer harap cantek tapi perangai kau macam anjing kurap.. muka kau tuh aku boleh dapat kat pusat pusat GRO lah.. berlambak doe !! baru sem 2 dah tunjuk belang.. kalau sem 4 ker 5 tah macam mane kau punyer taring.. datang tempat orang buat masalah.. kalau kau rase datang sini sebab kau nak cari bf atau kaple kaple aku rase elok kau duduk rumah tunggu orang masuk minang kau jer lah.. mak kau anta kau jauh jauh abis duit beribu ribu tapi kau buat mak bapak kau macam nie.. memang bukan guna duit mak bapak aku tapi kau fikir lah nie ker tugas sebagai seorang anak kepada mak bapak dia.. entah entah kau yang tinggal kan si A nie nanti kot.. aku nak sangat tengok si A nie frust lah.. hahahhah.. biar padan muka dengan kau si A penipu.. asyek kau jer yang maenkan perasaan perempuan.. biar kali nie perempuan mempermainkan perasaan kau kan.. baru kau tahu langit tuh tinggi ker rendah.. baek si bf penipu dengan si gf kurang ajar.. memang pasangan yang secocok.. serasi bersama !! aku doakan korang korang hidup bahagia aman dan damai.. tambah tambah aku dengar si A nak tunang dengan kau.. ahahahh.. Alhamdulillah cepat cepatkn lah majlis tuh.. biar cepat sikit kau dapat status janda.. padan lah dengan muka kau pompuan asyek kena tipu dengan bf kau.. nasib badan lah !! congratulation to si A penipu dan sig f yang kurang ajar ! ! chow ~ ~

No comments:

Post a Comment