My Alienssss

02 July 2012

Aku suka Dia ! !


Aku lihat dia di sana..
Aku ingin mendekatinya..
Aku cuba menghampirinya..
Lalu aku menyapa dia..
Dia pun membuka bicara..
Dan aku mulai mengenalnya..
Kita mulai bermain mata..
Mulai timbul rasa bahagia..

Bila dia, mendekati diriku..
Hati ku rasa sesuatu..
Bila dia, senyum pada diriku..
Hati ku rasa tak menentu..

Kekadang hati ku bertanya..
Adakah dia dah berpunya..
Kerana diriku berasa..
Aku jatuh hati pada nya..
Aku ingin memilikinya..
Aku ingin menjaga dia..
Aku ingin mencinta dia..
Aku ingin hidup dengannya..

Bila dia, mendekati dirinya..
Hati ku rasa sesuatu..
Bila dia, senyum pada diriku..
Hati ku rasa tak menentu..
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengan nya..
Untuk meluahkan rasa..
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja..
Menunggu cinta darinya..

Ku terima satu nota..
Darimu……….
Yang tertulis “Aku suka Kamu”..
Bila dia, mendekati diriku..
Hati ku rasa sesuatu..
Bila dia, senyum pada diriku..
Hati ku tak menentu..
Akhirnya kini, ku kan mampu ceria..
Diri ku sangat gembira..
Akhirnya kini, aku mulai bahagia..
Menerima cinta darinya..

Aku suka Dia ! ! !

No comments:

Post a Comment