My Alienssss

01 February 2013

Kau Bajet....

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...


Setelah beberapa lama kali nyer tidak menghupdatekan entry baru untuk kalian semua, kini aku kembali dengan nafas baru lagi segar berbau kasturi untuk menghupdate entry untuk tatapan peminat aku di luar sana... Pergh!!!!! ayat mintak penyepak dan meluat jer.. hahahahaha

Memang terasa lama lah jugak tak hupdate.. Kalau tak dulu 24 jam ade jer cerita yang nak dihebohkan kan kan kan??Sekarang aku sebuk dengan macam macam jenis kerja.. Al maklum lah sejak jadi artis nie mak meletop letop belum masuk segmen meletop jer...heheheheh

Okay sekarang aku nak cerita pasal budak yang suka bajet.. Semua benda die nak bajet.. Bajet hensem, bajet tahu, bajet pandai, bajet die hero malaya, bajet macho, bajet garang, bajet baik semua die lah bajet.. Kira boleh rangkul anugerah manusia paling bajet... heheheh.. Menyampah aku dengan orang macam nie... Kalau kau power sangat tak payah lah kawan dengan aku.. Aku memang tak layak untuk kau lah bongok...

Sesuka hati mak bapak tiri nenek moyang kau jer nak maki maki aku, nak marah marah aku, nak salahkan aku secara automatik nyer... Macam kau tak salah jugak lah pulak kan... Mak bapak aku pun tak pernah marah marah dan maki maki aku macam tuh... Kau pulak sesuka hati jer nak maki maki aku dengan selamba...Bodoh nyer jantan!!!

Kau boleh pulak nak paksa paksa aku kawan dengan kau... Kalau nak kawan dengan aku buat cara nak kawan.. Bukan dengan paksa paksa bagai macam nie.. Memang mintak maaf lah aku nak kawan dengan kau... Pergi MAM lah sama kau ehh!! *mintak maaf kalau entry aku kali nie terlalu kasar untuk dibaca*

padtuh buat ayat sedih konon konon kau budak jahat memang tak layak kawan dengan aku.. Poyo jer... Aku bukan lah bidadari sampai tak boleh kawan dengan budak jahat.. Aku manusia lah jugak bahlul!! Aku ade jugak kesalahan... HAHA.. Gelak besar bila kau cakap tak layak kawan dengan aku sebab kau budak jahat.. Geli lah doe!!! Aku bukan suka pilih pilih kawan nie... Kalau kau betul kawan aku kau dah faham aku macam mana..

Yang paling aku geli hati kan kan kan... Dia cakap die terpaksa mugkir janji dengan diri die sebab lepaskan aku.. Lepaskan aku?? Maksud kau ape dol?? Kita COUPLE?? Kita HUSBAND n WIFE?? Kita hanya KAWAN.. KAWAN... K.A.W.A.N!!!! So takda istilah lepas atau tak lepas nie.. Takde istilah janji atau mungkir janji... Aku tak pernah tahu dan tak menahu apa apa pon pasal janji kau tuh.. Aku tak tahu!!! Dan aku tak pernah paksa kau untuk memungkiri janji... Kau yang suka paksa aku...

Lagi satu kan kalau kau nak tahu kau tuh terlampau ego lah.. EGO!!! Aku dah mintak maaf kalau aku buat salah tapi kau tetap dengan pendirian kau tak nak kawan lagi dengan aku sebab kecewa dengan sikap aku.. So terpulang kau lah.. Aku tak suka memaksa.. Kawan salah tak kawan salah.. Pening doe!! Bodoh bodoh... Ada jugak manusia macam nie... Kau ingat aku tak tahu berapa ramai lagi perempuan yang kau dah tackle.. heheheh.. Kau ingat aku nie apa perempuan simpanan ker.. Bila nak amek bila tak nak campak dalam tong sampah macam tuh jer... Aku ada perasaan... Kau pun ada kan?? So fikirlah wahai kawan...

Aku tak suka cari gaduh dan aku tak suka di gaduh kan.. So aku mintak maaf banyak banyak kalau kau terasa dengan sikap jahat aku nie... Aku pun terima keputusan kau tak kawan lagi dengan aku... Dan aku doakan kau dapat perempuan yang lebih baik dari sikap aku yang kau benci kan nie..  Apa apa pon thank you sebab jadi kawan aku... Dan please buang sikap BAJET kau tuh jauh jauh dari hidup kau.. Jangan annoying lagi... Peace!!! :)



p/s: jika nak berkawan please jangan paksa paksa!!!

No comments:

Post a Comment